Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 for 18 dager siden ble jeg mamma til verdens nyyyydeligste jente:) Siden fødselen har jeg følt mg svimmel og har sterk hodeverk hver dag (spesielt om kveldene). Noen som vet om dette er vanlig?? Jeg ammer og har et normalt kosthold,,, fikk beskjed av legen under svangerskapet at jeg burde ta jern så etter jeg kom fra sjukehuset har jeg begynt med det igjen.
--niffi-- Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Fødte du med epidural? Jeg leste at opptil 10% av de som får epidural får hodepine som bivirkning, og at hodepinen kan vare opptil et år etter fødsel - skummelt... Uansett tror jeg ikke det er vanlig akkurat, så jeg ville ta kontakt med legen!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 nai ingen epidural,,, hu blei tatt med keisarsnitt. Får få meg en legetime:)
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 kan være kraftig jernmangel, var plaget en del med det samme før men fikk sånne jerntabeletter som blodgivere tar. då forsvant hodepinen og svimmelheten etter at eg hadde gått på de fast en stund... men ta kontakt med lege så de får sjekka jernlagerene dine..
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Mest sannsynlig mangel på jern, så ville fått en time hos legen for en sjekk. Mulig du bør ta en annen dose eller type enn den du tar nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå