Gå til innhold

barnehageplass i oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i bydel Grorud og fikk svar om plass i går! :-)

Men vet det er mange andre bydeler som ikke har fått svar enda.

Fikk snuppa inn fra august, hadde ansiennitet fra april 07

Lykke til!

Skrevet

vestre aker her. er første gang jeg søker. er det lett å få plass her?

Skrevet

første gang jeg også har søkt :-) Aner ikke hvordan det er i Vestre Aker, men her på grorud så mangler de vel ca 150 plasser fra å ha full dekning så føler meg heldig som fikk plass allerede fra når snuppa er 1 1/2 år :-)

Du kan ringe 02180 da kan du bli satt over til noen som har med bhg i din bydel å gjøre. De vet sånn ca hvor stor mulighet det er for at du får plass :-)

Lykke til

Skrevet

er så utrolig spent hehe :o)

er usikker da, har veldig lyst til å bli hjemme i et år til med mini. synes det er for tidlig når han er 1år. pluss at jeg går helt alene med han hjemme dagen lang siden bf er kasta ut.

jeg håper jeg får deltidsplass på bh som er en meter herfra.

Skrevet

forresten, jeg har heltidsplass på den bh på 1pri og deltidsplass på 2. men det står pri nr 9 på alle. så det har ikke noe å si det da med 1. 2.3 plass? skjønte ikke det. lik pri på alle jo.

får man plass flere steder, eller bare tilbydd en plass?

Skrevet

Hadde vært deilig å gå hjemme et år til, men jeg merker på snuppa at hun blir utrolig lei av meg noen ganger hehe

så jeg tror hun har godt av å komme seg i bhg.

Først så skal hun til dagmamma i 3mnd før vi tar ferie og så bhg oppstart. Så føler hun får en litt "myk" overgang ialleall :-)

Utrolig spennende å vente på bhg, ble så ivrig når jeg så brevet i posten i går at jeg glemte alt annet hehe

Skrevet

du får bare tildelt 1 plass men du kan velge å takke ja til den og samtidig stå på venteliste på førstevalget ditt.

Om det ikke er noe spesielt som tilsier noe annet så får alle pri9, men siden du er alene så tror jeg kanskje du skulle hatt en litt høyere pri. Ring bydelen og hør med dem.

Gikk du fra bf etter at du sendte inn søknaden?

Skrevet

oi, kanskje jeg får svar snart jeg og da? vet ikke om jeg tørr å opne hehe, neida.

men jeg vil helle gå hjemme enn å få kanskje plass på den bh som jeg har satt langt ned på lista.

Skrevet

Hei.

Vi bor også i vestre aker og har ikke fått noe svar ennå. Tror vi får svarbrev i begynnelsen av april. De har visst ikke hatt inntaksmøte ennå. Vi er også superspent, men er iallefall bra det er innført ansinitetsprinsippet.

Skrevet

ja er jo alenemamma, men søker ikke jobb aktivt. da hadde jeg kommet høyere. men jeg kan jo ikke søke jobb om jeg ikke får bh plass. tullete da. jeg sa opp jobb på grunn av misstrivsel med sjef blandt annet.

men det finnes jo bh hvor jeg kan jobbe og sønnen min får plass på første pri.

men jeg må jo ha bh plass før jobb.

Skrevet

så koselig det er andre fra samme bydel. kjenner ingen her. er nyinnflyttet jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...