Gummelillan Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Setter kursen til fjells om noen få timer og blir der til neste onsdag ;-) Et resultat av ferieglad, men trafikksky familie som hater å kjøre i kø. Håper hver og en av dere får en strålende fin påske. Enten dere ruger på en liten(eller to) i maven, har dibbetreff på kjøpesentre med fin beliggenhet, går på ski, spiser sjokolade, jobber, leser, rydder i haven, ... Kort sagt; Uansett hvor dere er eller hva dere gjør! Jeg er ekstremt dårlig på mobil oppkobling så herved kan dere glede dere over nok en ukes pause fra meg ;-) Stor klem fra
Tiggywinkle Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 God påske til dere alle fra meg også!! Vi holder på å pakke siste rest i bilen, så kjører vi også til fjells. I påskeferien blir det nok ikke dibbing på meg, pcen blir hjemme og mobilen skal være på minimalt. Gleder meg til noen dager med kos med barna, lese bøker og ha kjærestetid med mannen. Kos dere damer!
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Kos dere masse!!! Her så det ut til å bli snefri påske.Noe jeg likte.For da hadde jeg ordna til våren her.Men så kom sneen da =) Nå blir det late solrike dager på verandaen,med snop i lange baner.Ungene innvia påska i dag,så jeg skal bli med på kosen fra i morgen.Verandaen er måkka snefri,og sola er bestilt frem til helga ivertfall.Blir vel tur i fjæra å.For i år skal jeg gå Langfredagsfjæra,nemlig. Jeg har fått ny data,så her blir det jammen meg kvelder med nett lesing ja. Kos dere på fjellet. Påskeklem fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 God påske til alle dere!!!! Nyt ferie og hverandre:-))
Maud Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 God påske til deg også! Skulle gjerne klart meg uten nok en ukes pause fra deg, men håper påskefjellet smiler til en travel jobbemamma :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå