Gå til innhold

Rier eller kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjenner jeg forskjell på kynnere og rier? Tror kanskje jeg har rier, jippi... men ikke sikker da så hvis noen kunne beskrive forskjellen for meg hadde jeg blitt glad. Har vondt med ca 6-7 min mellomrom... men bare sånn veldig vondt i 20-30 sek også gir det seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du er i startfasen med rier.Men de varer irr kort enda så det kan fortsatt ta sin tid.Nå har jeg en fra før, og trodde jeg var i fødsel her forrrige uke, men det var bare kynnere i ca tre timer .Var liksom ikke vondt nok....Er det rier så må man ofte stoppe opp og prate under en ri og bare konse om den...

Skrevet

de oppleves så forskjellig. jeg trodde jeg hadde kynnere de fleste timene av åpningsfasen. bare på den mest intense delen jeg kjente at det var rier. jeg klarte å snakke og slik gjennom riene mine, men jeg satt mer eller mindre i tlf gjennom hele fødselen, kun under presse riene jeg måtte legge fra meg den:)

men kan være du er i begynnelsen av fødselen,

Skrevet

står i bøkene at kynnere er bare ubehagelige,ikke vonde så høres ut som om det er rier da,lykke til

Skrevet

hei! det er nok begynnende rier ja=)

jeg hadde det sånn med forrige fra jeg stod opp til i syv tiden på kvelden.. da ble de verre! så kjørte vi på sykehuset, og da ble det bare verre og verre=) til lillegutt kom tre på natta!!

heldiggris!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...