Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en utrolig søt liten jentebaby som lånes bort fra 04 til 07 på morgenen i en periode fremover. Jeg tar gjerne ansvar for å amme et par ganger mellom 19 og 04 og jeg vil gjerne ha henne fra 07 til 19 også. Fra 04 liker hun egentlig best å være våken. Her inne er det jo mange A-mennesker og det tilbys derfor et utlån.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne lånt henne vi!

Jeg husker tilbake til den perioden som ganske så magisk. Gummismannen vil aldri forstå dette og det utrolige er jo at vi etterhvert har fått oss søte småtroll som er skikkelige b-mennesker de også, akkurat som pappaen. Så da sitter jeg jo her alene. I dag fant jeg like godt at jeg kunne sette kursen mot jobb. Vi drar til fjells om noen få strakser, men greit å reise fra en ryddig pult (er så bortskjemt at jeg bor veldig nært jobben, noe som kan være båpde en velsignelse og en forbannelse ;-))))

Skrevet

Jeg kan godt ta henne, jeg. En baby fra eller til...

Kan godt amme henne også, her er det melk i massevis!!! Og sove kan jeg jo gjøre når jeg blir gammel. Synes egentlig det er best å sove fra 7 og utover jeg da, så da har vi jo en bra deal, Maud. Da kan jo du låne min søte lille jentebaby fra f.eks. 7-10?

Utvekslingsavtale er det vel man kaller sånt no'...

Ellers skal jeg ikke akkurat klage, for i påsken har jeg hatt veeeldig mye "fri". Mange ledige hender her i huset når det er skolefri og jobb-fri. Og resultatet? En blid kjerring og mamma som disker opp og ler og har tid og overskudd til både det ene og andre;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...