Plutseliten :) Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 - Hvis en skilpadde mister skallet,er den da naken eller hjemløs? - Hvis du planlegger å feile,og klarer det,har du da feilet eller oppnådd suksess? - Hvorfor skrur man ned radioen når man kjører rundt å leter etter en adresse? - Krymper bomullsåkere når det regner? - Hvorfor heter det et par bukser,mens bare en skjorte? - Hvis en døgnåpen butikk er åpen 24 timer 7 dager i uken 365 dager i året,hvorfor har de da låser på dørene? - Hvorfor kan de ikke lage hele flyet med samme materialet som den uknuselige lille sorte boksen? - Hvorfor kan ikke kvinner ta på mascara uten å holde munnen åpen? - Hvis olivenolje er laget av oliven,hvor kommer babyolje fra? Nå fikk dere noe å gruble på nå jenter Ha en flott dag,nyt vær og vind,påskegodt og ferie ))) Stor gul påskeklem
snuppa72 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hehehehe ler meg halveis skakk her jeg sitter, har det blitt vel mye E- stoffer og sukker i natt? Og morgenkvisten begynner vel litt senere enn 03.56:) Ha en god påske. Klem
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 ja du lurer ja...hehehe Skulle så gjerne svara,men er redd jeg vil dumme meg loddrett ut.hahaha Får se senere,om jeg lister opp for deg. Kos deg da.du greide holde deg våken? Jeg stupte i seng tidlig jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå