hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 tror ikke den telefonen selges i Norge.... men jeg syns den ser kul ut jeg. er tastene litt små kanskje, siden du lurer på om den er vanskelig å tekste med? min gamle Nokia N73 har veldig små taster og til å begynne med bomma jeg litt, men etterhvert sitter teknikken. Har selv fått ny mobil i dag, en Dash med windows mobile. Litt for komplisert for meg så langt, skjønner ikke en dritt. hehe... men får vel få mannen min til å ta en lite kurs med meg.
Northernlights Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 Var eldstemann som paapekte at datteren min sikkert ikke faar tekstet saa greit med den , som den hun hadde. Men hun venner seg vel til det,da. Greit med et lite kurs,sikkert =o) Hun sier den har windows,ja.Og littavhvert annet. Jeg fikk den billig paa eBay, saa haaper den er bra. (Er ny,altsaa)
Northernlights Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Nei,var ikke fordi tastene var smaa,men pga hvordan alfabetet er satt opp paa den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå