Gå til innhold

til alle jeg ikke rakk idag! skriv


Gjest

Anbefalte innlegg

på deg får jeg triumf! det er positivt fremover. ellers ser jeg flytting,evt en reise? pass på ikke å ofre for mye av deg selv fremover!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var vanskelig legg på deg, får opp noe du må ofre, og bruke visdom til, men vet ikke helt hva.. tenker dere på en reise? kansje noe vil skje da, var veldig vanskelig å tolke deg her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! NINA_86

på deg får jeg opp; stol på din nærme, ikke foreta drastiske reiser over vann, ellers så får jeg opp rekreasjon og fødsel. med litt slit vil fødselen gå bra. om det er å slite leeenge, eller om den går fort med litt slit får jeg ikke fram..fødselen står for tur, har du mye å gjøre om dagene, husk å ikke glemme at når som helst kommer den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOMLE&ARIEL

forhold: tilfredstillhet( positivt for deg)

miljø rundt deg: rettferdighet

håp og frykt: noe uløst, et mysterie du ikke finner ut av ?

hva vil komme: glede,nytelse og rettferdighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det huset du nevner står i kortet plassendring, dere får det. eller det kan bety en reise dere har planlagt.

det er vel om ikke så lenge, så har dere en spire der, fruktbarhet står høyt ser jeg. ikke tenk på bekymringer nå,

 

og tilslutt vil det komme et avslått tilbud som kansje tynger deg litt, dette skjønner du når tiden er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får også opp at du ikke er gravid, desverre..

ellers så ser jeg en erobring på kjærlighetsfronten(ta godt vare på den du har) vær påpasselig med hus og det rundt det, det kan komme den dagen da noe må ofres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei ANONYM. hva mener du med april? nå er det noe jeg ikke har fått med meg her.. send meg pm og jeg skal svare deg. få med fødselsdatoer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Håper du kan se litt på meg om du får tid i dag.Lurer egentlig på når jeg blir gravid igjen?trodde jeg var det nå men det er jeg altså ikke:(

 

Jeg er født 10.08.84

og min kjære 05.03.78

 

på forhånd tusen takk

 

Hilsen Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann LENE!

får opp her at etter litt tilpasning og litt mot vil det gå.

etter litt strev vil det gagne deg ser jeg. vær ellers forsiktig med overflod og generøsiteten, styrk dine hemeligheter og pass på at din seier og suksess blir tilfredstilt som du vil ha den.

ellers om du vil ha ekstakte tall og mnder må du spørre noen med pendler, da jeg enda ikke har fått begynt med det.

god påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg født 270884

sambo født 071083

 

Vi er nå i vår 17 pp, begynner med 2 pergokur nå.

Kan du se om den lille spiren vil komme og sette seg hos oss snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan du spaa meg? Er jeg gravid naa eller blir jeg det snart/naar? og evt kjoenn? Er foedt 21.04.76, mannen min 10.02.66. Er inne i vaar 7pp.

 

Tusen takk, du er snill : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kommer jeg til å få flere barn etter den vi venter nå? Og ev når og hvor mange?

 

030680 og 100675

 

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få spå meg også! :)

 

f 280482

 

Lurer på hvordan fødselen går, når det skjer og kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar :-) har ikm idag,å kjenner ingen tegn til at mensen skal komme :-) klarer du å se kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...