Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange her inne er SÅ negativ til deg?! Syns du virker som ei ok og grei jente jeg, med mange gode råd og meninger..!! Selv om du har noen innlegg (av og til) som jeg leser at noen kan finne uasklige og frekke, så er de underholdende ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, det er godt å høre. Hender jeg får et lite kick og velger å gi folk gode råd også, hehe...

Skrevet

*ler* ;) Syntes du fortjente å høre at du ikke er forferdelig, som så mange her inne skriver til deg...

Alle har vi vel egne meninger, det er bare ikke alle som virkelig tør å komme med det de virkelig mener om saker og ting.. Dessuten så velger jo de fleste å være anonyme.. Ikke at det noe galt i det, men så snart man ikke er anonym, så får man alltid noe "imot seg".. Flott og ha egne meninger, og ikke minst tør å si ifra. Dessuten er det "god" underholdning ;P

Skrevet

Takk :-) Alltid morsomt med anonyme som er tøffe i trynet.

Kan være enig i at jeg kan være "forferdelig" mot noen, men aldri mot de som ikke tåler/fortjener det, så at noen synes jeg er det gjør ikke så mye :-) Og de som mener at jeg er en forferdelig mor (anonyme, hehe...) de gjør egentlig mest seg selv til latter ;-)

Skrevet

He, he.. Vet.. Er vel en grunn til at de også velger å være anonyme.. Å ikke kunne stå for sine egne meninger og tørre å vise "hvem de er", er ikke min greie heller! Sier heller det jeg mener, med mitt nick. De som ikke liker det jeg skriver og mener, de får bare mene og synes det de vil om meg.. Er hvertfall "meg selv" ;)

Skrevet

He, he :) Takk for det!! :)

Men skal finne senga jeg, Samboeren min blir hjemme fra jobb i morra, for å være sammen med jenta vår.. Er ikke helt frisk i fisken om dagen, åsså skal han jobbe hele påska.. Kjipt om jeg blir ordentlig syk hele påska, så vi "mister" alle de gode pengene man tjener på de røde dagene ;)

Vi snakkes sikkert i morgen, hvis jeg ikke er sengeliggende ;P

Natta

Skrevet

Spaltet personlighet. Shizofren???? Psykopat???

Skrevet

hva er dette for noe snappie? mobber du?

Skrevet

Virker slik ja desverre

Skrevet

Elin_ er jo e profil som er opprettet av Ludderet selv!! herregud så syk du er Ludderet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...