nina__86 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 tenkte å skrive slik i stede. ja jeg får to tette, litt greit han jeg har fra før er vel 20 måneder nå. blir 2 i juli. så blir fint mellom rom mellom de.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Kjenner skikkelig savnet etter den store magen altså..Nå er det liksom bare død mage med strekkmerker ;P haha!! Husker også første uka etter fødsel, jeg er 100% sikker på at jeg fremdeles kjente spark i magen Men det jeg er usikker på med to tette, er hvordan opprettholde like god kontakt med den første? At han ikke skal bli sjalu ??
nina__86 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 ja det er det jeg er veldig spent på, hvordan han vil reagere. han er blitt veldig klengete på meg i det siste. hvor gammel er din?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Min er enda veldig fersk, 6 uker bare Men vi brukte 1,5 år på å få han inn i magen, så vi må planlegge tidlig hehe!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Tror det er veldig viktig at du tar han med på stellet, lar han prøve, leker med både han og babyen osv på f.eks krabbeteppet La han være med på det daglige som skjer.. Og når babyen sover, så har dere kvalitetstid sammen
nina__86 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 ja. jeg vil bruke mye tid men han, slik at han ikke vil føle seg utenfor. er så redd han skal gjøre det. men når hun er så liten, så vil jeg prøve å finne på ting med han, kanskje en dag innimellom der det kun er oss to som gjør noe. slik at han vet at jeg fremdeles er der for han.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Høres ut som en god plan Men nå skal jeg pumpe meg, for så å legge meg Har så mye melk at jeg ammer martin først, på begge bryst, så kan jeg enda pumpe ut ca 200 ml etterpå.. SLITSOMT!!! =/
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Takk for en koselig prat forresten Ser deg sikkert mer her inne og etterhvert på DiB Ha en god natt og lykke til med fødsel =)
nina__86 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 takk for det. koselig å prate med deg også. du får ha en god natt og sov godt. må vel finne sengen jeg også, før en liten gutt skal opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå