Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Martin her, vil altså ikke sove =/ Sover ikke fra 09.00 ca til 22-23 på kvelden.. Han er jo KJEMPE trøtt gjennom dagen, gjerne etter måltid, men kjemper imot.. Han er ikke sur eller noen ting, ligger stort sett bare å smiler og "prater" med seg selv Men, vil jo så gjerne at han skal få sove når han er såååå trøtt.. Any ideas???
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Innfør faste sovetider på dagen, det hjalp for meg. Gå enten en tur eller trill ham inne til han sovner, bare slik at han får sovet litt - søvn avler søvn. Er jo veldig individuelt, men min gutt har begynt å få smokk i det siste når han skal sove (ventet litt med det den første tiden, men nå er han snart 4 mnd), og da sovner han mye lettere, og ihvertfall hvis han får et godt ull-strikketeppe rundt seg, ved siden av hodet, da holder han rundt teppet og lukker øynene :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Han får smokk se Avhengig av den!! Tror rett og slett han kan ha fått det som en vane og bli båret/dysset i søvn!! =/ Besteforeldre som gjør det hver gang de er på besøk.. Ca HVER dag=/
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hm, da er det vel bare å sette i gang med bysse-avvenning :-) Vi gjorde det i vinterferien. La ham i sengen med smokk og holdt ham i hånden og sang, lot ham sutre hvis han sutret, men tok ham opp når han begynte å gråte skikkelig. Når han roet seg igjen, la vi ham ned og begynte på nytt. Måtte gjøre det 4-5 ganger før han sovnet, men nå blir det bedre og bedre. Hvis han ikke er sovnet etter havannen-to timer, får han pupp en gang til før jeg legger ham i sengen igjen. Da sovner han som oftest :-) Kriseløsningen er vognen!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Har forresten en bamse på hver side av hodet, så tett at han klarer å gnikke seg inntil dem hvis han vil, og en over hodet, slik at han ligger i et lite rede med hodet :-) det tror jeg hadde mye å si, for han elsker å ligge inntil dem og drar dem ofte nærmere med hånden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå