Mam&Ama Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kom med råd jenter, jeg tror jeg blir gal! Det brenner så sykt for tiden! Drikker masse melk og tar halsbrann tabletter men det hjelper jo f*** ikke:(
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Melk kan faktisk i enkelte tilfeller bare gjøre vondt verre.. Husker når jeg gikk høygravid, ikke at det er mer enn 6 uker siden, men halsbrannen meldte seg hver kveld!! Drakk kaldt vann jeg, spiste Lovehearts og sånne halsbranngreier som heter ettellerannet med Link
musemor... Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Flytende Gaviscon hjelper, ikke tyggetablettene!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 her går det også i link 1100mg tyggetabletter...men når jeg er tom skal jeg prøve titralac,mange som syns den funker bedre... gaviscon tyggetabletter funket ikke på meg... prøvde nyco idag,men det gjorde det nesten verre... har prøvd sitronvann et par ganger og det har funket,men kommer an på hvordan halsbrann det er...altså hvor den kommer fra liksom...av og til kjenner jeg at det kommer fra magen og andre ganger ligger det bare i halsen,så må velge botemiddel utfra hvor det kommer fra...
Cosette Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jeg bruker også Gaviscon og Link, men føler heller ikke at de fungerer kjempegodt noen av dem. Er verst på nettene her, og til og med vann gjør det vondt verre. Halsbrannen fører også til at jeg spyr masse igjen, er noe dritt!
tixa*fødeklar* Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Akupunktur!!! Og fotsoneterapi.. Da blir du helt kvitt plagene uten å måtte stappe i deg så mye rart
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Melk gjør det bare verre, for det stimulerer til produksjon av mer magesyre på sikt, selv om melken lindrer litt umiddelbart. Når det gjelder link og andre syrenøytraliserende midler er det ofte et spørsmål om å bruke stor nok dose. Lovehearts ville jeg ikke satt min lit til . Det finnes jo andre bedre medisiner (Zantac og Lansoprazol f.eks.) men det burde du snakke med legen om i så fall.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Har du prøvd å spise en rå potet-det hjelper meg best
_mariann_ Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiser "love hearts", d virker kjempebra:) ! Leste om d i en artikkel i et blad, har vært veldig plaget av halsbrann selv. Prøv "love hearts"!!
Bolla med lille nurket. Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Prøv mandler,jeg spiser dem som drops,synes de hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå