Gå til innhold

herregud..plutselig 3 tenner mindre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dro en tur på tannlegevakta pga en vond tann og endte med 3 tenner mindre og masse sting...flaks jeg dro spør du meg..fortsatt bedøvelse ,men håper virkelig ikke det blir så vondt som jeg inbiller meg når den er ute...noen som har trekt tenner og sydd etterpå før?

hva funker best av ibux og paracet på sånne ting???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å ta 2 av kvar:) Det gjev best smertelindring + at ibux har betennelsesdempande effekt i tillegg.

Det er ikkje sikkert det blir så vondt, det spørs litt på kor mykje dei "herja" for å få ut tennene. Om dei opererte dei ut, kjenner du ikkje så mykje etterpå.

Skrevet

To av hver? Jeg trodde det var nok med en av hver pr gang, jeg... Eller har jeg funnet en "grei" løsning på mensen-hodepinen min?

Skrevet

Det var legen som sa ein kunne ta full dose av begge typane, ein gang sønnen min hadde øyreverk. Dei har nemlig ikkje samme virkestoff og virkemåte, og gjer at dei har tilsammen betre smertelindring:)

Skrevet

OK - skjønner, det må bli ganske så bra smertelindring av det, ja. Fikk en av hver på barsel, da de mente det var spes bra ved etterrier. Men hvorfor ga de meg ikke to av hver??? Det hadde jeg trengt, gitt!!

Skrevet

Men hvorfor måtte du trekke tennene??

Skrevet

hehe.. ja, det kan du sei:) Eg hadde mitt første migreneanfall på sjukehuset(etter fødselen), og ingen av legane forsto kva det var. Ikkje eg heller, seff. Eg fekk berre noken litt tilfeldige smertestillande som ikkje hjalp litt ein gang... men då kunne eg ikkje få meir, meinte dei. Så eg hadde fortsatt vondt som fy f...

Skrevet

Veldig lurt å ta smertestillende rett før bedøvelsen går ut - altså nå du kjenner du får følighet igjen.. ellers kan det gjøre veldig vond til smertestillende begynner å virke..

Skrevet

ok.takk for svar...vet egentlig ikke hvorfor han måtte trekke de...tror ikke han kunne gjøre noe annet...da hiver jeg innpå for nå begynner det å gå sakte men sikkert ut...=o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...