Gå til innhold

Kan dere finne et annet forum til de barnslige innleggene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde dette var et seriøst forum.... Tydelig at det er mange unge her inne. Kanskje dere skulle finne et annet forum å krangle på? Eller sende personlige meldinger? Jeg bruker dette forumet til å gi og få seriøse råd, og nå er jeg ganske skuffet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke være mer enig. Finnes faktisk en side som heter KRANGLESIDEN her, så slipper dere plage oss andre med det barnslige tullet deres!

Skrevet

Du kan ikke mene at det er bare yngere jenter som legger inne barnslige innlegg.

Jeg skal love deg at jeg rister like mye på hodet som 90% av alle andre her inne, av alle de utrolig idiotiske kranglene som bli lagt ut her.

Men det er ikke bare unge jenter som legger ut sånne innlegg. Jeg er unge og jeg klarer å oppføre meg, ikke sett alle unge jenter i samme barnslige bås!

Skrevet

Huff, stakkars deg da... :.-(

Mye gøyere å krangle med folk som lar seg irritere enn de muntre gode damene/mennene på kranglesiden!

Skrevet

Men jeg skjønner hoved poenget ditt.. Det er ufatlig tåplig!

Skrevet

Tror heller det er deg det er synd på. Store fritidsproblemer, skjønner jeg!

Skrevet

Nei, egentlig ikke :-) Er ikke SÅ mye man kan gjøre så sent på kvelden :-)

Skrevet

Legg deg:) Natta...

Skrevet

Hadde tenkt det, men du forstyrrer meg hele tiden;)

Skrevet

Men så slutt, da;) Nå skal jeg legge meg uansett hvor plagsom du er. Natti natt

Skrevet

.... Var jo ikke SÅ seriøst forum/innlegg dette heller da.. Så du ble plutselig en av de som du mener legger inn ett noe useriøst forum.. Sånn kan det gå, plutselig er det gjort.. Og du gjorde det helt selv, på egen hånd...

Men er noe enig, er en del useriøse forum her inne, men det er jo morsomt å lese også da. Underholdende syns jeg, for oss som har "god tid"..

Skrevet

Hvis du sikter til Anonym over her, så er det meg og ikke HI. Får skylde på at jeg er trøtt:)

Skrevet

He, he.. Begynner å bli trøtt her også.. Neida, jeg siktet ikke til deg, men HI :)

Natta

Skrevet

Signerer det du skriver Anonym 00:05 19.03.2008

Skrevet

Som det er blitt sagt over her....dette er OGSÅ et barnslig innlegg:) Opplever at det er like mange "eldre" som skriver mye tull.

Fortsett med å bruke forumet til å få seriøse råd og tips...også bare siler du ut det som ikke passer deg. Hvis du skal irritere deg over hvert eneste useriøse innlegg...da har du litt å gjøre for å si det sånn. Her inne er det hormoner som styrer...og det er bare å akseptere det eller la være å komme inn hit.

Mener ikke å høres bitschy ut altså..:) Men det er så mange som har prøvd å snakke folk til rette her inne og bedt dem om å skrive mer seriøst..osv..bla,bla ,bla... Men det vil aldri nytte!!

Du velger selv å klikke inn hit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...