nickoline og supermann Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg og pappan har gått fra hverandre... Jeg elsker han fremdles og ønsker at vi skal finne tilbake til hverandre. Det vil han også i utgangspunktet, men har nådd et punkt hvor han ikke vil noe mer. Ønsker at vi skal prøve å flytte fra hverandre, og ta en dag av gangen. Jeg flytter 1. mai. Har bodd under samme tak i 2 mnd etter bruddet. De første ukene var grusomme, men så kommer hverdagen og vi fungerer greit. Ingen krangler som er noe å snakke om. Kun litt samtaler en gang i blant rundt følelser og selvfølgelig gutten vår. Vi har en avtale om at han skal komme en del til meg for samvær med gutten vår. Han skal ha han 8 netter i mnd fast. Ellers komme å hente han en lørdag og levere han igjen. Kanskje også finne på noe sammen. Det jeg er usikker på er denne kompis kjøringa. Jeg elsker han jo. Vil jo at vi skal være kjærester. - Det er det som er vanskelig nå. SE, men ikke røre. Savner han så fryktelig. Så det som blir vanskelig er jo at han vil komme fordi han vil være sammen med sønnen sin. Ikke meg! Han sier også at vi må jo være venner og finne på ting om vi skal finne sammen igjen. Men jeg er jo redd for at vi bare forblir venner, og at jeg skal være ulykkelig forelsket resten av livet..... Vi skal bla til københavn sammen til sommeren. Vet ikke om det blir litt rart. At jeg bare skal si at jeg drar alene. Noen råd om hva jeg skal gjøre for å vekke følelsene hans igjen. ... uten å være for nærgående og påtrengende.... Helvete. hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig.
Gøril (210406) Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Har dessverre lite råd til deg da jeg aldri har vært i den situasjonen, men ta tiden til hjelp og se hvordan ting går.... Håper inderlig at ting ordner seg for deg og dine! klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå