Gå til innhold

nå har jeg blitt spådd ang fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir spennende og se. hun fikk opp den 20 på meg. og hjelp det er jo bare 2 dager til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også blitt spådd fødsel den 20...termin den 26..hehe.

Skrevet

blir spennende og se hva som skjer for oss to da. jeg har termin 8 april. men de sier jo at andre pleier å komme litt tidligere. og i tillegg er det ikke lenge siden sist fødsel.

men skrev hun 20 mars på deg eller? for jeg fikk bare rundt den 20. men antar at det er 20 i denne måneden, hadde det vært 20 april, hadde hun vel skreve det. eller hva tror du?

Skrevet

Sikkert 20. mars da ja.. jeg ble spådd i desember at jeg skulle få en jente 20.mars. Så ble jeg spådd igjen for noen dager siden av en annen at jeg skulle få en jente igjen, og hun fikk opp tallet 20. Men visste ikke om det var datoen eller kl.slettet..

Fikk selv førstemann nesten 3 uker før termin, så har gått nesten 2 uker lenger denne gang enn sist til nå.. hadde ikke helt forventet det:)

Skrevet

blir spennende dette for oss to da. om ting starter den 20, så må du gi beskjed her inne:)

Skrevet

Jeg ringte ETH sine spådamer jeg, snakka med Elisabeth - hun spådde meg på en onsdag, og sa at, innen lørdag morgen var jeg mamma til en liten gutt :) Riene starta natt til fredag, og 01.15 natt til lørdag kom lille Martin :)

Skrevet

Ja, kommer vel til å gå å kjenne etter tegn hele dagen den 20..:) Men tar jo spåinga med en klype salt da..

Skrevet

så gøy da. kanskje jeg og skal ringe dit å høre. har du nr??? hehe

Skrevet

kommer sikkert jeg også til å gjøre. men enig med deg, tar spåinga med en klype salt jeg også. men alltid gøy å se om det faktisk stemmer

Skrevet

husker ikke nr dit, men er på nettsiden.. www.eth.no :)

Lykke til !! Ble nesten litt "skremt" over hvis riktig hun hadde ;p hehe!!

Må ringe Elisabeth, de andre har ikke såååå mye peiling som hun :)

Skrevet

tusen takk. da skal jeg ringe i morgen når jeg våkner.får se om hun også får opp rundt den 20

Skrevet

nå er jeg inne og ser. men ser ikke noen som heter elisabeth

Skrevet

Ja, lykke til !! jeg syns det var helt sprøtt altså, når jeg våkna med rier, første jeg tenkte på var hun liksom ;) haha!!

Gled deg til fødsel, det er det beste jeg har opplevd!!! Selv om den varte 24 timer, gjør jeg det GLADELIG igjen :) Ikke gidd å tenk på smertene, de glemmer du like fort som de kom =)

Skrevet

ja jeg gleder meg masse til fødselen. hadde en super fin fødsel sist. brukte bare 9 timer

Skrevet

Kjenner at jeg blir "gravid-syk" av å snakke med dere :)

Nr.2 kommer når martin er ca 1,5 år tenker jeg ;D

Deilig med tette barn, for da kan de vokse opp sammen :D

Skrevet

gikk inn på den linken... men hvor mye koster det i minuttet?

Skrevet

25 kr.. men tar bare 1 min maks :)

Skrevet

måtte bate ring eg og av rein nysgjerrighet...elisabeth va ikke på jobb i dag, men jobba i mårra. Men eg prata me ei anna ei...å ho vært litt satt ut sa ho, får ho fikk opp skjærtorsdag, som e i mårra. Har i dag 2 uke tel terminen...så det bi spennende å se..ho sa at d iallefall villa kom tel å skje i påska:D:D så da får vi vent i spenning.

Skrevet

hva sa du nå du ringte. lurer på om jeg skal ringe nå. men vet ikke helt hva jeg skal si

Skrevet

spurte vel egentli bare om det bare var å spørre spørsål å hvordan jeg skulle begynne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...