SkravleFruen Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det kommer jo litt an på når han er født ;-)
Mamma til snart 4 Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 hehe det var det da;) ville ikke si det var galt, kommer an på alder også her da, eller om lillesøster eer forelsket i denne bestekompisen, da er det jo litt galt;)
-jenta 83- Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Han er seks år yngre enn meg...to år yngre enn søsteren min.. Søsteren min fant ut vi hadde sex..og nå er hun flyforbanna på meg, lr oss..men jeg ser liksom ikkje problemet..er det vi som er trangsynt eller hva..?
-Lane- Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Er det bare for sex'en er det litt galt.. jeg hadde heller ikke likt det om jeg var søstera di. Er det følelser involvert er det helt greit.
-jenta 83- Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Hun har aldri sagt at hun er forelsket i han..å hun har aldri gitt noen hint til han om at hun er forelsket i han.. Han får ikkje engang lov til å ta på henne..lr klemme henne....
Mamma til snart 4 Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 var ett vannskelig situasjon dette;) jeg hadde blitt forbannet om min bestevenn lå med søsteren min, kan ikke forklare hvorfor. . godt jeg ikke har noe søstre;)hehe
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Haha...jeg skulle også til å skrive at jeg nå var glad for å ikke ha noen søsken!
Trebarnsmamma30 Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Hadde søstera mi hatt sex med bestekompisen min hadde jeg ikke blitt så glad akkurat!! Har ingen søstre jeg heller da, så slipper heldigvis slike problemstillinger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå