Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Oskar er et fint navn, har selv en Oscar. Emil er klinger i mine ører oppbrukt og litt "punktumaktig" etter Oskar. Ellers et fint navn.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Erik Emil liker jeg bedre:) Men syns Oscar er veldig fint..d skulle min gutt hete, men så fikk jeg visst ei jente:)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Noen dobbeltnavn høres ut som 2 navn som er fine alene, men som ikke passer sammen.... hvis du skjønner. Høres ut som 2 gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå