Gå til innhold

Noen flyvertinner el. lign som har peiling på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal fra Oslo til Bergen, sjekker inn bagasjen og alt er greit, men så finner ut at jeg ikke gidder å reise allikevel, men bagasjen kan bli hentet i Bergen, kan jeg da bare la vær å møte opp?

Altså; Setet er betalt, bagasjen er på plass, det eneste som mangler er meg. Får familie til å hente bagasjen når flyet lander.

Går dette ann?

Eller vil de hive bagasjen min av når de skjønner at jeg ikke kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rotete ser jeg, men bare spør. ;)

Gjest gründerjente
Skrevet

Bagasjen din vil GARANTERT bli tatt ut av flyet og satt på baken dersom du ikke selv er med!!!

Det er slik fly sprenges i luften det vet du.... ;-)

Gjest gründerjente
Skrevet

ikke 'baken' da, men 'bakken' :-)

Skrevet

blir du ikke med flyet så tar de garantert av bagasjen din

Skrevet

Ja, de andre her har rett. Bagasjen din blir tatt av og du kan risikere å forsinke flyet mens stuerene tømmer flyet og leter etter din bagasje.

Skrevet

hilsen x-stuer...

Skrevet

He he, ja men hva om min mann reiser med flyet og sier at jeg ikke kommer for jeg ville på en fest i oslo før jeg reiser hjem..

(Dette er faktisk reelt, fikk vite om det etter at flyet var bestillt.) Men tingen er at vi kommer fra USA og har lov å ha 40 kg pr.pers med oss over atlanteren, men i oslo må vi sjekke inn på ny og får da kun lov å ha 20 kg pr pers.

Tenkte dette var en smart måte å få alle kiloene med..

Gjest gründerjente
Skrevet

Du må nok sende med posten ser du ;-)

Skrevet

He he, ja men hva om min mann reiser med flyet og sier at jeg ikke kommer for jeg ville på en fest i oslo før jeg reiser hjem..

(Dette er faktisk reelt, fikk vite om det etter at flyet var bestillt.) Men tingen er at vi kommer fra USA og har lov å ha 40 kg pr.pers med oss over atlanteren, men i oslo må vi sjekke inn på ny og får da kun lov å ha 20 kg pr pers.

Tenkte dette var en smart måte å få alle kiloene med..

Skrevet

nej, du får den ikke med så lenge den er reg. på deg. Det er den jo siden det er du som får med de 20 kg på din person...

Skrevet

Du kan nok ikkje sende kun bagasje , uten at det er som cargo el lign....Mulig du synest dei høyrest logisk/enkelt ut, men slikt går nok ikkje i våre terror dagar vil eg tru.

Gjest gründerjente
Skrevet

Sett bagasjen din i oppbevaringsboks til dagen etter, og ta den med deg da.

Han kan ikke ta med din bagasje - da skulle han også ha pakket dine kofferter, hvilket han neppe har gjort...

Er strengt dette...

Du kommer ikke utennom her.

Skrevet

evt kan dere da vel bare betale for overvekt? gjerrigknarker..hehe..

Skrevet

Har hørt at det er 100,- pr kilo i overvekt, så var derfor jeg ville sjekke.. :) Men tar mitt med dagen etter, og krysser fingrene for at juniors (6 mnd da) baggasje ikke går på vår "kilo-kvote" Blir lite shopping da.. Eventuelt får vi ta med kun 1 skift hver.. (Shopping glad? En tanke.. ;)

Gjest gründerjente
Skrevet

EH, HMM...

MAN SKAL PAKKE KOFFERTENE SELV, VET DERE.....

BEKLAGER å måtte si det, men denne samboeren din får ikke dine kofferter med seg. Sånn er det bare, og HELDIGVIS FOR DET!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...