Gå til innhold

Nattedibbing??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som har lyst til å sitte oppe med meg her inne til kl 4.30 i natt,da skal jeg kjøre datteren på flytoget.....

Får 1 lammelår,masse svenskegodis,1 klem,2 tilovers flybilletter til Molde på torsdag kl1 og 1 flaske rødvin :)))

Jeg får nok tiden til å gå med litt liming av bilder,titting på tv,lesing av blader...men så ensomt da!!

Nå....hører jeg et ja? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-et liiiiiiite ja herifrå, men litt feil dag egentlig, skal tidlig opp i mårgå....!

Men en veit aldri...he-he.

Skrevet

Tror sikkert jeg snorker for lenge sia da =)

Men vi får se.Jeg titter vel innom igjen.

Skrevet

Flyet til Molde går ikke kl 1 men kl 13 ;)

Og det er helt sant...vi fikk plutselig frafall av to barnebilletter......

Skrevet

Dæsken altså det var jo ikke småtteri du fristet med!

Men vi er allerede her oppe vi....så billetter trengs ikke. Lammelår har vi hatt i 2 dager så den er også grei. Men svenskegodis, rødvin og en klem hadde vært hyggelig da!

Nå har ikke vi like langt å kjøre imorgen som Natteravnen, men så skryter jo jeg på meg å være A-menneske også, så da skulle jeg vel egentlig sove nå!!!!

Og du, lykke til med datter og flytog og tur og greier da! Blir vel litt spennende for mor også:-)

Skrevet

Jaha..... er ikkje heilt oppdatert skjønar eg, men skal du oppover på onsdag eller torsdag?

Skrevet

-eller kanskje eg skal køyre til oslo og ta fly til Molde?

Skrevet

Vi skal oppover på torsdag. Datteren reiser i natt. Men....vi skulle ha med oss samboerens barn oppover,bestilt billett for lenge siden. Men så gjør barnas mor brått om sine planer,og de er hos sin mormor og morfar der oppe/borte allerede...så vi får dem levert på Molde flyplass...

Derfor sitter vi med to billetter til overs som vi ikke får refundert :(

Så kanskje noen vil ha dem :))

Skrevet

Vi får ha det tilgode :)

Takk for det...jeg er veldig spent,og litt urolig. Vet det går greit,men tankene kommer uansett.

Samtidig blir det godt for meg med litt "fri" Det er tett,og intenst å følge henne opp alene hele tiden.

Og hun har godt av å komme seg litt avgårde på egenhånd.

De er en stor gjeng som reiser....21 spillere og 18 guttespillere...40 foreldre,trenere og ledere.

Nå har jeg funnet frem norske flagg....for det er en stor åpningssermoni på torsdag,med flagg og faner og inntog.

Så jeg får sitte blant fjell og blåner og heie for gode resultater og medaljer ;)

Kos dere masse imorgen...alle sammen...vi får titte på delfiner en annen gang :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...