Gå til innhold

Hva slags hudkrem bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags hudtyper har dere?

Jepp, skal kjøpe meg ny, men vet ikke hva slags :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker bare produkter fra dermalogica, og jeg har blandingshud.

er de beste produktene jeg har brukt;o)

anbefaler det på det varmeste

Skrevet

Har blandingshud. Bruker A-creme fra apoteket, og har fått mye finere hud etter jeg begynte med den=)

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Lancome Bienfait Multi-Vital, men ikke helt fornøyd.....Brukte Estee Lauder Day Wear Plus lenge og den var jeg veldig fornøyd med. Og bruker også Biotherm Hydro Detox som jeg synes er god.

Skrevet

Har forresten tørr hud.

Skrevet

Bruker en fra cliniderm som heter "matifying day lotion". Den er for kombinsjonshud.

Skrevet

Jeg begynte også med A-creme i dag,og jeg har blandingshud;-) Får håpe den hjelper på meg også;-)

Skrevet

Får håpe det=) Synes den er skikkelig deilig, og lukter rent og sunt!

Skrevet

Har sendt deg PM tilbake :))

Skrevet

Lumene dagkrem u/olje - til morgenen

Retiderm K (antioksidanter) - på natten

Suplerer med serum fra no 7 - boots

Skrevet

brukte dyre chanel. har sensetiv og veldig tør hud. så fant jeg en super serie fra cliniderm på apoteket, og funker mye bedre en chanel sine!!

Skrevet

Bruker ansiktskremen til vaseline intensive care fra dagligvaren ;)¨

Har prøvd mange dyre kremer, men så sa hudpleieren til meg at den fuktighetskremen var vel så god som de dyre kremene, og at så lenge man har gode renseprodukter osv så trenger man ingen fancy krem :)

Skrevet

kun fra parfymeri.... som regel estee lauder. - tørr hudtype, men de har jo for alle hudtyper da!

Skrevet

a-krem =)

blandingshud

Skrevet

Jeg har også fått høre at det viktigste er gode renseprodukter. :)

Jeg bytter på med en krem fra Dr.Hauscha, en fra Clinique og A-creme akkurat nå.

Skrevet

bruker A-krem og olay sensitive.. den siste er best når jeg skal sminke meg..men har tørr hud så trenger A-krem nå når det er kaldt..

har prøvd natusan og vaselin intensive care fra dagligvare.. men tåler de ikke....:(

skulle gjerne hatt en krem som ikke var fullt så fet som A-krem men fortsatt fin for sensitive hud..men vil ikke betale flere hundre kroner for 50ml heller....

Skrevet

bruker en svindyr en fra chanel, koster nærmere 600...:-/ men den er super. billige kremr får jeg kviser av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...