Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Gleder oss masse til å møte dere imorgen:-) Og Klattispappan gleder seg som en unge til å se lille rosa blant alle dyra:-) Han har nevnt det sånn ca eh.....10 ganger i dag:-) Så frem med smoking og tvers over - Pingus here we come!
Natteravnen* Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Ja, ser fram til det her også!!! Blir der nok rundt halv ett, trur tolv bli litt feil med ferjene, ser veir og føre an. Men vi kjem! Blir arti å sjå korleis lille turbo reagerar, og ser fram til å sjå kor stor lille rosa har blitt! Og ikkje minst, treffe deg og Idefix.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Fy fader jeg er missunnelig !!!! Tenk å kunne få treffe dere da... Men min tur til å ta et "hurpetak" og klemme på kommer nok =) Kos dere alle sammen da.Jeg skal sitte her å tenke på dere jeg.Er ikke så langt unna,i luftlinje... Å hils Pingu fra meg =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Ja nå har frøknene vokst noe alvorlig siden sist!!! Da var de jo små og rolige:-) Sånn er det ikke lenger her nei......full fart hele dagen!
Natteravnen* Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja vi skal helse, blir arti å sjå dei små raringane!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Ja neste gang er du med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå