Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kjæresten fridde seriøst på valentins-dagen!) Vi hadde allerede bestilt oss tur til Warszawa for å besøke venner i april og fant ut at det hadde vært fint å gjøre det på ambassaden der. Men så er reisedagene våre slik at lørdag hadde passet best for oss. Men det gjorde det ikke for ambassaden, og dermed gikk den planen litt i vasken. Så fant vi ut at kanskje vi gjør det hjemme dagen før vi reiser, så blir turen vår bryllups-reise! Vi ønsker begge å gjøre det hemmelig - vi har vært sammen i 17 år nå, ingen av oss ønsker stor oppmerksomhet rettet mot oss så det føles riktig å gjøre det slik. Eneste jeg er litt i tvil om er om vårt eldste barn på 10 år skal bli "innlemmet". Hva synes dere om det? Ellers så lurer jeg på hvor lang tid det tar å få iorden alle papirer (dagen blir evt 11. april)? Må man ha egne forlovere/vitner, og må de være tilstede?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hei :-) Generellt synes jeg man skal gjøre som man vil når man gifter seg, men når det er barn i bildet synes jeg nok at de skal få være med på hemmelighetskremmeriet ;-) Leste akkurat på en eller annen side at man trenger to myndige vitner, men de kan være hvem som helst... Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå