Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tilbud om ny jobb i dag! Noen skal altså snart starte i en lederstilling, med masse ansvar og høyere lønn! Jippi! Og noen er MEG! Dobbeltjippiiii!!!

 

 

 

(Sjaman, hva var det du sa?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så gøy! Gratulerer! Fremdeles i samme bedrift?

Skrevet

Jeppers :-D

The one and only ;-p

Skrevet

Aaaa, da vet vi hvor vi skal ringe for å fremme våre forbrukersaker heretter, he he:)

Eller kanskje ikke så lurt (siden det ikke er sikkert du har slikt ansvar heller forresten) å ringe og si "jeg skal snakke med mayayayayaya! Hun har en stilling høøøyt oppe". he he:)

Skrevet

Jess. Mayayayayaya it is!

Skrevet

Grattis!!!

Gøy med ny jobb, mer ansvar og masse lønn:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med ny stilling!!! :D

Hørtes spennende og utfordrende ut, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...