mayaya Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 tilbud om ny jobb i dag! Noen skal altså snart starte i en lederstilling, med masse ansvar og høyere lønn! Jippi! Og noen er MEG! Dobbeltjippiiii!!! (Sjaman, hva var det du sa?)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Oi, så gøy! Gratulerer! Fremdeles i samme bedrift?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Aaaa, da vet vi hvor vi skal ringe for å fremme våre forbrukersaker heretter, he he:) Eller kanskje ikke så lurt (siden det ikke er sikkert du har slikt ansvar heller forresten) å ringe og si "jeg skal snakke med mayayayayaya! Hun har en stilling høøøyt oppe". he he:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Grattis!!! Gøy med ny jobb, mer ansvar og masse lønn:-)
To tette + snart ei med flette Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Gratulerer så mye med ny stilling!!! Hørtes spennende og utfordrende ut, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå