Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hadde et par blødninger i mitt forrige svangerskap.. Hadde en i uke 10, var hos legen og fikk beskjed om å ta det med ro. Alt måtte gå sin gang.. Hadde en blødning til i uke 15, var på ul og så at alt var i orden.. Ble ikke noe mer ut av det.. Men jeg fikk en velskapt sønn, så enden var god
Crême Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Det var betryggende å høre at det kan gå bra. Jeg har ikke fått tilbud om ul, og er litt urolig. Har hatt det i 3 dager nå. Hvor lenge varte det hos deg? Kom du til ul med én gang?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg dro rett på føden.. Jeg var i begravelse da det skjedde, så de mente det bare var stress, men sjekket for det.. Jeg blødde bare bittelitt begge gangene.. Venninna mi hadde styrtblødning (masse blod, helt våt på buksa) rundt 5.-6. måned, hun har i dag en frisk gutt på 6 mnd.. Men hvis du har mulighet, så dra på ul på føden.. Ikke bra for deg og babyen at du er bekymret! Mye bedre å få bekreftet at alt er bra nå før påske, så slipper du å ødelegge påsken på å være redd!! Hvis du kan høre hjertelyden innen nå, så kan du dra til legen i morgen, det tar jo bare 30 sekunder å høre at hjertet slår som det skal =)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Får prøve å få tak i jordmor i morgen. Legen virket ikke interessert i å foreta seg noe, så...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Det er så synd at leger noen ganger ikke skjønner alvoret! Nei, bare dra til noen som er behjelplige =) Hører du hjertelyden så vet du at alt er i orden!! Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå