Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Mini bæsjet jo på potta for første gang i dag.. Og jeg så da også at avføringen ikke var helt fast og noe slimete.. Altså du så slintrer og den var sleip på en måte.. Sorry for dårlig forklaring.., men håper dere forstår.. =) Noen som vet hva dette kan komme av??
kanutteogkruttet Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Min hadde det sånn for litt siden.... Han hadde vært forkjølet og var plaget med slimhoste,men istedet til å få opp slimet hostet han det opp for så å svelge det ned igjen. Slimet kom da ut med avføringen, så det var iallefall forklaringen jeg fikk når jeg reagerte på sønnens slimete avføring
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Joa.. det kan stemme det.. Han har slitt mye med hoste... Og er akkurat blitt bra fra bronkitt... Takk for svar.. Logisk.., men tenkte ikke på det.. =)
kanutteogkruttet Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Hehe... tenkte ikke sånn jeg heller, men en venninne som fortalte det. Logisk,men ikke lett å komme på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå