M by M Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg husker dårlig fra sist jeg var gravid. Men er i uke 21 nå. Har mye kynnere syns jeg, mensensmerter og innimellom (et par ganger om dagen) får jeg et slags "strekk" i magen. Vanskelig å beskrive, men det kommer veldig fort og kjennes på en måte som om magemusklene blir strekt hardt og mye på den ene sida. Kan ikke huske at jeg fikk dette sist. Er det normalt eller bør jeg sjekke det hos legen?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hadde det også slik. Men er du usikker, ta kontakt med jordmor eller lege.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Er nok livmorbåndene som strekker seg. Jeg hadde masse slikt da jeg var gravid.Hadde sjikkelig vondt i flere dager. Er bare at livmoren vokser og alt må tøye seg. Vondt,men ikke farlig.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det er ganske normalt, hadde masse rundt den tiden i svangerskapet jeg også. Men man blir jo engstelig, for alt:) Hvis det ikke gir seg kan du jo ta en telefon, men det høres veldig kjent ut altså.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Trodde dette gikk under betegnelsen kynner, jeg. Jeg hadde i alle fall smertefulle tak i magen inni mellom...spesielt hvis jeg hadde gått litt for fort eller vært for aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå