øynesomtinntallerkner Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Nå har jeg mista hår i en mnd, når stopper det..? Temmelig frustrerende, kan jo spinne og karde garn til et sengeteppe snart!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hihi, gled deg til det kommer nytt hår igjen. Blæh, her står det rett opp det korte nye håret :/ Har jo masse igjen av mitt vanlige hår, men alt jeg mistet under ammingen kommer nå tilbake i form av "babyhår" blææææhhhhh
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 jeg mista vel mye hår i 3-4 mnd tror jeg. Starta vel når han var ca 3 mnd. Nå er han 9,5 mnd og jeg har MASSE babyhår som vokser ut på hodet. Ser ut som den såten:) Fikk skikkelige viker og høy panne da jeg mista så mye hår, men det blir vel bra igjen over sommeren når det har fått vokst ut skikkelig. Det avhenger nok av hvor lenge du ammer det der med hårtap egentlig. Her fullamma jeg til han var 6 mnd + 1 liten grøtskål hver kveld. Når jeg fikk introdusert flere måltider med fast føde så sluttet jeg etterhvert å miste hår..... Håper det hjalp litt:)
øynesomtinntallerkner Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg ammer ikke! det er jo tragisk, har nå prøvd å blåse litt luft i hodet, med føneren, i skikkelig 80-tallsposisjon med hodet mellom knærne... Jeg har viker ser jeg. det er berre lekkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå