Gå til innhold

treff bergensjenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde egentli tenkt på det litt før, men hadde vært kjekt å prøvd å hatt et treff no i påsken......

hvis ikke alle er reist til fjels da :-p

er stusseligt å bare gå hjemme å lure.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakket om det, men fant ut at vi kanskje skulle vente til uken etter påske... Men om flere er med, så kommer jeg også=) Skal bare være hjemme å sulle vi og=)

Skrevet

okay.... vet vi ihvertfall er 2 som er intereserte.. 3 med deg. :-)

Men er spisesteder å sånt åpent i påsken da??? er ikke helt oppdatert.. :-p

Skrevet

Da regner jeg med at vi er 4 som er interessert;o) En til som sikkert blir med! Vet ikke hva/hvor som er åpent... Men noe må jo være det! Hvis ikke kan vi jo fortsette med hjemme treffene. Det er jo kos for ungene som kan ligge på gulvet og leke seg=)

Skrevet

vel, da må vi se å finne oss en dag som passer da :-)

vi har ikke vært me på sånt hjemme trefffør vi. hadde vært kjekt å prøvd d også.. men vanskelig å være hos meg eller hun andre, siden vi bor helt i samnanger.... :-p lettest for oss å komme til byn sikkert.

Skrevet

Kan godt ta det her (åsane) eller hos noen andre, om det er noen som vil ha det hos seg=) Vet ikke om det bare er å finne en dag?;o)

Skrevet

hadde vært koselig... men ser jo egentli ikke ut som det er så mangen andre som er interesserte :-s

Nei, så da går det an å bare finne en dag,.. men ser no ut til at det må bli mandag :-p

Skrevet

Hehe, i dag ja.... Var på hytten i går, så har ikke hatt sjangs til å se om det var fler som ville=) Men nå er det jo mandag da... Andre dager det passer kanskje?=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...