Gå til innhold

Hvem husker du her inne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sett deg før hvertfall, så enten er du helt ny eller byttet nick..?

Skrevet

Har vært en del på Bøker & Musikk-forumet..

Skrevet

Har heller aldri sett deg her, HI...men jeg husker mange andre da.-)

Skrevet

Men jeg spurte jo om hvem du husker her inne, ikke om du husker MEG?

Skrevet

jeg husker ugla, mamma25, tillab,ludderet, spetakkel,siklerotta

Skrevet

jeg husker de over+ surfitteher, herlig;-)

Skrevet

selfangerkjærringa, mayaya, tillab, litoja, bobobaby m/ lucas, mamma 1. gang, bente med de 3 skjønne jenten, smaskeli, rutletutt, spetakkel, intensity, kanINA, riga, børdi, lotp, janne88, legøya, newton, snuppelure 74, twig, sjaman, en drøss anonyme, masse prinse og prinsesser, mange mamma'er, joik@bolla, cat.68, fantasiløs, mami og nydelige nathalie, ugla, stinkerbelle, palmesus, adrian er gullet mitt, masræva, kine, sauen (rebel), trubbel ..

 

åhh!! gidde ikke mere no!

Skrevet

Norternlights

Tommage

Siklerotte

Elise og Ella-Marie

lenej

Mami og surferosa

Kozyk

Bluberrypai

Linn og skrållan

karinahl

Ugla

tillab

erteposen

oktaviastar

oktobernurket

Blekkspruten

(S)Tinkerbelle

Honningmelon

Newton og prinsessen på erten

Mamma25

legøya (?)

Aprilbaby

sug lut

Angelica

Dr.Yppert

Bærkorg

Fru Gyldenkorn

Spetakkel

Tristoglei

Attpåklatten

Fumlis

lilja70

nickoline

Trubbel

Rebel m/jente

prekæs

Kine

meg og lille vampyr

mayaya

selfangerkjerringa

ale

dritgei hei hei

 

Hjelp.. Nå begynner jeg å få problemer med å huske flere..

 

Blue Lady

Devil in dark

 

Nei, nå står det stille...

 

Skrevet

Å, du husket MEG! Dette er første gang jeg er nevnt! Jeg er ikke lenger del av de ubetydeliges liste:) juhu, for en kveld:)

Skrevet

Hahah :P

 

Skrevet

Kjenner jo igjen mange nick, men hvis jeg begynner å ramse opp husker jeg sikkert ikke en brøkdel av dem..husker dem når jeg ser dem:)

 

 

Skrevet

Alvamamma

Ale

Alba

Celodi

Camilla

Dulosten ++

Darla

Endorfina

Fumlis

Femina;)

Furia

Kine

Mamma25

Mamma til verdens beste

Mamma 1.gang

Nybaktmamma

Kakeåndsen

Rebel

27 år, innom på besøk

Nina og firkløveret (?)

Joikabollen

mami og surferosa

Wenche og Tonelisetuppa (?)

Frk. smil

Sota

Vil ha Bim

Saklig!

Cat 68

Dr yppert

sug lut

Nemi

ka ping (husker ikke det nye nicket...)

oktavia

 

... argh.. orker ikke mer

 

 

Skrevet

Uten å "jukse", så husker jeg:

 

 

Sjaman

Tillab

Alva

Alba

Dr.Yppert

Cat 68?

Mayaya

Tosefo me et-eller-annet

Aurora

honningmelon

kjærlighetsfrukten

ugla

selfangerkjerringa

kine

et-eller-annet med to diamanter

Dodge!!!

_mia_

Turbotrollet

piano

verdens peneste gogutt er min

mor til gunnar (?)

en stor og en liten en

miss babydior et-eller-annet

LOTP

fødtmedenpilleipanna

sug lut

tommage

På bliGravid var det ei som het Louise som jeg aldri har sett siden...:(

fantom et-eller-annet

ano'num

, (et nick med kun komma-tegnet)

Herborg Kråkevik (ellerno)

Lille My

Fertila (lenge siden jeg har sett her!)

GULLI!

Ludderet

Mamman til Emil

(.)_(.) eller no

jordmor siri

moderator hannah

Nymfen

Smurfen (av no slag)

stratosen

minimais +++

MariKanari

Vålerenga & Daniel (?)

Kanaris

Pølsa

Lupp Og Prompefisen(?)

anonym akkurat nå

Bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørn

sladrekjerringa

Stinemor(?)

Lakrisen

Femina

Bøllefrøet

Kula

Husnissen

Husmusa

Mjølkeheksa

Parry Hotter (eller var det faktisk harry potter?)

Martin Schanke

Tussemor &....

Sommersmilet

Super Langbein

 

Menne... Jeg veit ikke heeelt om det er så "bra" å verken BLI nevnt eller å HUSKE så mange, hehhehehehe......;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Hmmmmmmmmm...

 

Selfangerkjerringa

Ugla

Dr.Yppert

Mamma25

Abigail

Gullo mi

Tillab venter liten

lenej

Cat.68

Rebel m/jente

sjaman

Stratos(?)

 

Skrevet

ikke meg heller. Vi har nok kranglet for lite!!!! hehehe;)

Skrevet

Jeg skal overleve at ingen nevner meg.....

 

Men husker dere ikke maiken da jenter. Hun gjorde da nicket sitt kjent her hehe.

Skrevet

*smigret*

Vålerenga husket meg ennå jeg satt på påskefjellet!!

Skrevet

mamma 25

monajenten

mus?

lene

cat 68

maiken

..

Skrevet

Ser det som positivt, jeg, at ingen husker meg! hehe Det betyr jo at jeg egentlig ikke bruker sååå mye tid her! ;-)

Skrevet

Jeg har vært her så lenge nå at jeg husker alle ;)

 

Skrevet

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... jeg ble husket :-)))

 

 

Nå ble jeg glad! ( Det spørs vel egentlig litt på hvordan du husker meg, men så oppmerksomhetssugen som jeg er, så jubler jeg inni meg over at Vålrenga-danny husker meg)

 

Jippi!!!

Skrevet

Babyfacepsycho, BeebBeeb, kozy, hoppetussa, kjipe-laila, Riga, idefix, tillab, anonym vime, mami og surferosa, selfangerkjerringa, Northernlights, mamma < 25, kanINA, mayaya, dotten, pila (husker aldri hvordan nicket skrives), sug lut, darth vader, fiona, expat, monajenten, nøffemor, siklerotte, spetakkel, stratos, helnøtt, femina, verbana, også kom jeg ikke på flere i farta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...