Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 ikke sett deg før hvertfall, så enten er du helt ny eller byttet nick..?
LINDA*** Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Har vært en del på Bøker & Musikk-forumet..
Sololight Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Har heller aldri sett deg her, HI...men jeg husker mange andre da.-)
LINDA*** Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Men jeg spurte jo om hvem du husker her inne, ikke om du husker MEG?
Vilja<3 Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 jeg husker ugla, mamma25, tillab,ludderet, spetakkel,siklerotta
Rekecabaret Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 jeg husker de over+ surfitteher, herlig;-)
lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 selfangerkjærringa, mayaya, tillab, litoja, bobobaby m/ lucas, mamma 1. gang, bente med de 3 skjønne jenten, smaskeli, rutletutt, spetakkel, intensity, kanINA, riga, børdi, lotp, janne88, legøya, newton, snuppelure 74, twig, sjaman, en drøss anonyme, masse prinse og prinsesser, mange mamma'er, joik@bolla, cat.68, fantasiløs, mami og nydelige nathalie, ugla, stinkerbelle, palmesus, adrian er gullet mitt, masræva, kine, sauen (rebel), trubbel .. åhh!! gidde ikke mere no!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Norternlights Tommage Siklerotte Elise og Ella-Marie lenej Mami og surferosa Kozyk Bluberrypai Linn og skrållan karinahl Ugla tillab erteposen oktaviastar oktobernurket Blekkspruten (S)Tinkerbelle Honningmelon Newton og prinsessen på erten Mamma25 legøya (?) Aprilbaby sug lut Angelica Dr.Yppert Bærkorg Fru Gyldenkorn Spetakkel Tristoglei Attpåklatten Fumlis lilja70 nickoline Trubbel Rebel m/jente prekæs Kine meg og lille vampyr mayaya selfangerkjerringa ale dritgei hei hei Hjelp.. Nå begynner jeg å få problemer med å huske flere.. Blue Lady Devil in dark Nei, nå står det stille...
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Å, du husket MEG! Dette er første gang jeg er nevnt! Jeg er ikke lenger del av de ubetydeliges liste:) juhu, for en kveld:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Kjenner jo igjen mange nick, men hvis jeg begynner å ramse opp husker jeg sikkert ikke en brøkdel av dem..husker dem når jeg ser dem:)
SkravleFruen Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Alvamamma Ale Alba Celodi Camilla Dulosten ++ Darla Endorfina Fumlis Femina;) Furia Kine Mamma25 Mamma til verdens beste Mamma 1.gang Nybaktmamma Kakeåndsen Rebel 27 år, innom på besøk Nina og firkløveret (?) Joikabollen mami og surferosa Wenche og Tonelisetuppa (?) Frk. smil Sota Vil ha Bim Saklig! Cat 68 Dr yppert sug lut Nemi ka ping (husker ikke det nye nicket...) oktavia ... argh.. orker ikke mer
LINDA*** Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. mars 2008 Uten å "jukse", så husker jeg: Sjaman Tillab Alva Alba Dr.Yppert Cat 68? Mayaya Tosefo me et-eller-annet Aurora honningmelon kjærlighetsfrukten ugla selfangerkjerringa kine et-eller-annet med to diamanter Dodge!!! _mia_ Turbotrollet piano verdens peneste gogutt er min mor til gunnar (?) en stor og en liten en miss babydior et-eller-annet LOTP fødtmedenpilleipanna sug lut tommage På bliGravid var det ei som het Louise som jeg aldri har sett siden... fantom et-eller-annet ano'num , (et nick med kun komma-tegnet) Herborg Kråkevik (ellerno) Lille My Fertila (lenge siden jeg har sett her!) GULLI! Ludderet Mamman til Emil (.)_(.) eller no jordmor siri moderator hannah Nymfen Smurfen (av no slag) stratosen minimais +++ MariKanari Vålerenga & Daniel (?) Kanaris Pølsa Lupp Og Prompefisen(?) anonym akkurat nå Bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørn sladrekjerringa Stinemor(?) Lakrisen Femina Bøllefrøet Kula Husnissen Husmusa Mjølkeheksa Parry Hotter (eller var det faktisk harry potter?) Martin Schanke Tussemor &.... Sommersmilet Super Langbein Menne... Jeg veit ikke heeelt om det er så "bra" å verken BLI nevnt eller å HUSKE så mange, hehhehehehe......
Psyche Skrevet 19. mars 2008 #16 Skrevet 19. mars 2008 Hmmmmmmmmm... Selfangerkjerringa Ugla Dr.Yppert Mamma25 Abigail Gullo mi Tillab venter liten lenej Cat.68 Rebel m/jente sjaman Stratos(?)
LINDA*** Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. mars 2008 ikke meg heller. Vi har nok kranglet for lite!!!! hehehe;)
~Maja Mor~ Skrevet 19. mars 2008 #19 Skrevet 19. mars 2008 Jeg skal overleve at ingen nevner meg..... Men husker dere ikke maiken da jenter. Hun gjorde da nicket sitt kjent her hehe.
ApriIbaby Skrevet 24. mars 2008 #20 Skrevet 24. mars 2008 *smigret* Vålerenga husket meg ennå jeg satt på påskefjellet!!
Trenger hjelp!! Skrevet 24. mars 2008 #21 Skrevet 24. mars 2008 mamma 25 monajenten mus? lene cat 68 maiken ..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. mars 2008 #22 Skrevet 24. mars 2008 Ser det som positivt, jeg, at ingen husker meg! hehe Det betyr jo at jeg egentlig ikke bruker sååå mye tid her! ;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #23 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har vært her så lenge nå at jeg husker alle
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #24 Skrevet 24. mars 2008 seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... jeg ble husket :-))) Nå ble jeg glad! ( Det spørs vel egentlig litt på hvordan du husker meg, men så oppmerksomhetssugen som jeg er, så jubler jeg inni meg over at Vålrenga-danny husker meg) Jippi!!!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #25 Skrevet 24. mars 2008 Babyfacepsycho, BeebBeeb, kozy, hoppetussa, kjipe-laila, Riga, idefix, tillab, anonym vime, mami og surferosa, selfangerkjerringa, Northernlights, mamma < 25, kanINA, mayaya, dotten, pila (husker aldri hvordan nicket skrives), sug lut, darth vader, fiona, expat, monajenten, nøffemor, siklerotte, spetakkel, stratos, helnøtt, femina, verbana, også kom jeg ikke på flere i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå