Guttemamma til to Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 Masse! Jeg lå på sykehuset en uke før Marius ble født og nesten en uke etterpå.. Her en noe so minner meg skikkelig om tiden på sykehuset: Sangen Lift me med madrugada Lyseblå myke og gode sykehusskjorter Blodtrykksmåler Rød saft i mugge Sikkert mye mer også. Selv om det var litt dramatisk før under og fødselen så hadde jeg en veldig fin tid på sykehuset.
nickoline og supermann Skrevet 18. mars 2008 #27 Skrevet 18. mars 2008 pååååååååååååååske!!!!!! fødte tirsdagen før påske. ble skrevet ut påskeaften.
Tirilille Skrevet 18. mars 2008 #28 Skrevet 18. mars 2008 Den ufattelige intense lukten av Antibac. Det måtte jo sprayes overalt med det, og heldigvis for det mhp de sanitære forholdene, men det lukter ikke spes deilig, nei. Syntes ungene luktet sprit i flere dager etter vi kom hjem. Barsel har jeg egentlig ingen hyggelige minner fra, men så var det gamle barsel på St.Olav, og det var ikke mye å rope hurra for!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 19. mars 2008 #29 Skrevet 19. mars 2008 Ingenting. da jg reiste hjem morgenen etetr fødselen og nøt de deilige dagene hjemme:)
Alba44 Skrevet 19. mars 2008 #31 Skrevet 19. mars 2008 lukta av dusjsåpa jeg brukte snøfrisk - smakte den osten for første gang der varme - ååhh......nesten 30 grader på rommene.... Men mest av alt minner barsel meg om en vanvittig lengsel etter min nyfødte gutt som måtte ligge på intensiven!
hit og dit Skrevet 19. mars 2008 #32 Skrevet 19. mars 2008 Menssmerter, den milde versjonen av etterrier. Når mallo sover ved siden av meg i senga, så ser ho nesten ut som på barsel, bare litt større. Det eg husker aller best fra den tida var at det var meg og ho sammen mot alle andre. Ikkje det at alle var imot oss, men alle snakka ungarsk og me var dei einaste som snakka norsk (og engelsk for den del). På barsel så hadde eg ho med meg heile tida, døgnet rundt. Me låg for det meste og sov sammen i senga mi. 18 timer måtte eg låne ho vekk til lysbehandling, og det var leeeenge det. Så ser eg fødselslegen på skulen kvar mandag og onsdag, så det vekker jo minner Men no når det er vår så har eg mange minner fra tida då eg gjekk gravid. Luktene, varmen, sola, ja alt som har med våren og gjer. Eg var i veldig god form på denne tida i fjor og gleda meg veldig til å bli mamma, og desse kjenslene vert vekka no i desse dagar. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå