Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Så nydelig gutt du har,kjempe fin side. Men hvor gammel var du da du giftet deg??Så så ung ut;)
lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 joda, eg er nok her :) takk takk! jo, eg var 19 år da eg gifta meg akk fylt 19
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Såppas ja.Ung du da. fridde han helt av seg selv??? Hadde ALDRI min gjort i den alderen;)Fridde forsåvidt ikke heller,vi ble enige:(
lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 eg er ikke sååå ung no da, har jo vært gift i 6 år no... åsså var det eg som fridde til han. stakar ble livredd! 2 dager etterpå kom han til meg med ringbrosjyre, og et ja
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Jo,gifte seg når man er 19 år syntes jeg er ungt;)Men utrolig tøft gjort da;) Jøss,så kult gjort;)
lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 oja, du mente eg va ung når eg gifta meg, ikke ung no. skjønner! er litt treig ikveld.. *senga neste* :) tøft? vel, det var bare helt naturlig da. jeg bare visste vi skulel være sammen for resten av vårt liv, så hvorfor ikke bare gifte oss? hihi :) man vet bare det er rett, når det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå