Gå til innhold

Hvilken tørketrommel har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nå gå til innkjøp av vår første tørketrommel, og jeg forstår ingen ting av dette utvalgs-havet. Har fått med meg at kondens-tromler varmer opp rommet, så jeg tror jeg vil ha det.

Men priser og merker varierer jo i det uendelige!

Hvilken tørketrommel har dere? Jeg er ikke interessert i mange-tusen-kroners-klassen, da innkjøp av tørketrommel kun er et av maaange investeringer før baby kommer.

Men vil jo selvsagt ha i pose og sekk likevel, som alle andre =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den billigste kondenstrommelen i fjor, tror den kostet et par tusen eller noe sånt på elkjøp. Ariston AS70C heter den. Er veldig fornøyd, den tar opp til 7 kg og er sånn gammeldags som man stiller inn på minutter. Helt greit så lenge man klarer å tenke litt over hva man har puttet inn og ca hvor lang tørketid det trenger.

Vil i allefall anbefale deg å kjøpe kondens, det er mye mer praktisk enn en sånn som du må ha rør ut for å bruke.

Skrevet

jeg vasker for en familie , og de har av den typen du tar ut en beholder som samler opp vann, mens min bare blåser, og det tar lenger tid.. jeg har en vask og tørk, vaskemaskinen har for få omdreininger, og det tar lang tid før klærne blir tørre i den.. min er en elto evt 1200 d..

Skrevet

Jeg har boch og er ikke fornøyd med den. Den tar veldig lange tid, og dette tar jo lange tid og mye strøm. Er flere innstillinger på den, men de bruker jeg aldri likevel. Kjøp deg en enkel som gjør det de skal gjøre. Spør hvor lange tid den tar.. Jeg angrer..

Skrevet

Vi kjøpte whirlpool AWZ 750 på Elkjøp... til 2222,-

Vi er kjempefornøyde, den har tømming nede, så siden den står oppå vaskemaskina er det ingen sak for "lille" meg å tømme den...

Tidsstyrt kondenstørketrommel fra Whirlpool med stor døråpning

Tidsstyrt kondenstørketrommel med vanntank i sokkelen. Diagonal luftstrøm gir mer effektiv og skånsom tørking. Stor døråpning på 43 cm. Flytende trommel med et volum på 112 liter og reverserende trommel. Døren kan omhengsles og har barnesikring.

Tar "bare" 5 kg, men har ofte putta litt mere i.. kommer vel ann på hvor mye vaskemaskinen din tar... dessuten er det bestandig klær i en vaskeomgang jeg ikke kan tromle, så da blir det litt mindre i den allikevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...