gammel røy Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hei, Jeg blir småkvalm av folat. Bruker nå en type omeba 3 kapsler med folat, den blir jeg ikke like kvalm av som de andre typene. Andre som får samme problem, eller er det bare meg? Gleder meg til den dagen jeg kan droppe hele greia.
trenger Mirakel Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk også litt kvalm men, fikk vite at når tar med maten så går det fint. Håper at dette hjelper for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå