Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg spør på vegne av ei venninne som skal begynne med p-piller; hun er usikker på hvilken type hun skal be legen om. Selv har jeg brukt Diane, Synfase og Microgynon, og har forsåvidt vært fornøyd med alle...men mener å huske at Microgynon ble anbefalt. Har hørt mye dårlig om Yasmin. Hvilke erfaringer har dere damer?
Kosel Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Gikk på micragynon - veldig fornøyd! Ble gravid mens jeg fortsatt gikk på de, men ellers ingen "bivirkninger" :)haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå