Reveenka Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Vi skal dra på påskeferie i morgen formiddag; gubben er ute og kjører en maskin til Åsnes og kommer hjem sent i natt så jeg kan sitte her til jeg blir blå. Men - burde jeg A) begynne å pakke, eller hente en kopp te, en sjokoladekanin og se litt på TV først? Hvis jeg velger risikerer jeg at jeg ikke gidder å begynne å pakke etterpå....
Næsningsfrua Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Selvfølgelig er det rette svaret B! Men det lure er kanskje å lage en pakkeliste før du rigger deg til, så pakker du på 10 minutter i morra tidlig!!! Jeg har etterhvert blitt en racer på å lage pakkelister, og har da erfart at pakkinga går på null komma niks. Kos deg :-)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 B B B B B Pakke gjør du i hurtig tempo senere =)
♥Snulder Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Spis sjokolade mens du skriver en lapp til gubben om at han skal pakke når han kommer hjem;=)
Reveenka Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Takk for hyggelige svar jenter - jeg er nemlig i gang med min tredje sjokoladekanin, den andre tekoppen og en appelsin mens jeg i pausen på tvN har begynt å legge frem litt tøy til ungene... c",) Så kan jeg pakke i morgen tidlig, jeg - det burde gå som en røyk så erfaren jeg er! Jeg har da pakket før, jeg c",) Kanskje gubben pakker litt i natt han også, det er forsøket verdt Snulder!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Snulder har det geniale svaret!!! Men når sant skal sies, så tok det oss ca 30 min å pakke til alle sammen. Vi kom fra bursdagsfeiring i 19-tiden og kvart på 20 satt vi faktisk i bilen!!! Kanskje det gikk så fort at det var grunnen til at rosa ble litt kvalm.............:-D Men lapp til gubben og kos på deg høres smart ut!
Natteravnen* Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Skriv ei huskeliste mens du kosar deg med te og sjokolade, so pakkar du etterpå!
Plutseliten :) Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 B !! Og så sitter vi her inne og blir blå sammen ) Og pakker litt,og lager lister og sånt innimellom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå