Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dra på påskeferie i morgen formiddag; gubben er ute og kjører en maskin til Åsnes og kommer hjem sent i natt så jeg kan sitte her til jeg blir blå.

Men - burde jeg A) begynne å pakke, eller B) hente en kopp te, en sjokoladekanin og se litt på TV først?

Hvis jeg velger B) risikerer jeg at jeg ikke gidder å begynne å pakke etterpå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det rette svaret B!

Men det lure er kanskje å lage en pakkeliste før du rigger deg til, så pakker du på 10 minutter i morra tidlig!!!

Jeg har etterhvert blitt en racer på å lage pakkelister, og har da erfart at pakkinga går på null komma niks.

Kos deg :-)

Skrevet

B B B B B

Pakke gjør du i hurtig tempo senere =)

Skrevet

Spis sjokolade mens du skriver en lapp til gubben om at han skal pakke når han kommer hjem;=)

Skrevet

Takk for hyggelige svar jenter - jeg er nemlig i gang med min tredje sjokoladekanin, den andre tekoppen og en appelsin mens jeg i pausen på tvN har begynt å legge frem litt tøy til ungene... c",)

Så kan jeg pakke i morgen tidlig, jeg - det burde gå som en røyk så erfaren jeg er! Jeg har da pakket før, jeg c",)

Kanskje gubben pakker litt i natt han også, det er forsøket verdt Snulder!

Skrevet

Snulder har det geniale svaret!!!

Men når sant skal sies, så tok det oss ca 30 min å pakke til alle sammen. Vi kom fra bursdagsfeiring i 19-tiden og kvart på 20 satt vi faktisk i bilen!!!

Kanskje det gikk så fort at det var grunnen til at rosa ble litt kvalm.............:-D

Men lapp til gubben og kos på deg høres smart ut!

Skrevet

Skriv ei huskeliste mens du kosar deg med te og sjokolade, so pakkar du etterpå!

Skrevet

B !!

Og så sitter vi her inne og blir blå sammen :))

Og pakker litt,og lager lister og sånt innimellom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...