Gå til innhold

ops.... kjolen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den er allerede innkjøpt.. og jeg fant ut at jeg er gravid og er ca 12 uker på vei... kommer jeg til å få på meg kjolen da??? jeg har litt mage fra før da og dette er en todelt kjole med vidt skjørt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..er du langt på vei når bryllupet skal stå da?er uansett veldig vanskelig å spå hvordan magen utvikler seg - det er jo sååå individuelt.

Skrevet

Først og fremst - gratulerer! Ser på nicket ditt at dere har prøvd en stund. Når skal dere gifte dere? Lenge til? Første barn? Er jo, som anonym over her sier, veldig forskjellig hvor tidlig en får mage og hvor stor den blir. Jeg vokste mye tidlig med begge mine - og dabbet av på slutten, mens andre igjen omtrent ikke ser gravid ut før de er 6 mnd på vei;o) Hvordan er toppen da? Kan den syes ut evt? En venninne av meg giftet seg da hun var ca 15 uker på vei og hadde kjøpt kjolen før hun ble gravid - hun måtte faktisk bytte den....får håpe du slipper det da;o)

Skrevet

jeg skrev litt rart her ser jeg . jeg vil vere ca 12 uker på vei når jeg skal gifte meg.. :) det er mulig å sy ut kjolen.. og i skjørtet er det god plass men jeg er spent på overdelen med spiler i liksom.. det er mitt første barn, samboeren har en sønn på ti år.. da jeg var gravid i høst viste det ingen ting på meg når jeg men da mista jeg i uke ni.. så jeg krysser fingrene ..hehe..

og tusen takk :)

Skrevet

Åja - da er det jo godt mulig det ikke vil vise;o)

Skrevet

Hei og gratulerer! Du vil sannsynligvis ikke ha rukket å få en babymage, innen uke 12, men du kan være konstant oppblåst, legge på deg fort osv.

Jeg prøvde på meg en selskapskjole i jula, da var jeg ca 10 uker på vei. Jeg så _gravid_ ut, og om kjolen hadde vært stram, ville jeg ikke fått den på meg. Men så spiste jeg som en gris, sikkert derfor jegl var så oppblåst.

Det som derimot er mer naturlig, er at brystene vokser. Jeg kjøpte en cup-størrelse større i uke 12, da hadde jeg egentlig hatt behov for det et par uker allerede. Men igjen; det varierer veldig hvor mye en vokser!

Lykke til i allefall! Hvis det går an å sy den ut litt, sånn i tilfelle, er du helt sikker reddet! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...