Gå til innhold

takk for meg :-)


snuffin

Anbefalte innlegg

Mandag 10. 3 følte jeg med ikke noe særlig bra, og oppsøkte helsestasjonen. Her ble det konstatert høyt blodtrykk, hevelse og +3 med proteiner i urinen. Jordmor ringte sykehuset, og de sa jeg skulle komme kl. 9 dagen etter.

Så tirsdagen møtte jeg opp på sykehuset da, og ble lagt inn med en gang, med svangerskapsforgiftning.

Legen kom inn til meg på kvelden og fortalte at jeg var så dårlig form at de så det nødvendig å sette meg igang dagen etter..

Men det slapp de.. Kl. 22 begynte jeg sakte men sikkert å få "smerter " i magen, noe som da viste seg å være veer..

 

Kl. 0300 ringte jeg mannen min, tuslet inn på en fødestue og fikk litt lystgass.mmmmm.. Det hjalp godt!!

Så var det bare å jobbe med disse veene da, til jordmor spurte om de slulle ta vannet. Jeg synes det hørtes ut som en god ide..

Så kl. 05.20 tok de vannet, og 05.45 lå jeg med min sønn på brystet.

Født i uke 35..

 

Etter en uke på sykehuset har jeg kommet hjem idag, og det er herlig!!

(Selvom jeg må tilbake neste uke da, og ta flere prøver fordi alle tegnene på svangerskapsforgiftningen ikke er borte.. men babyen min har det fint, og det er jo det viktigste)

 

Ønsker dere alle kjempemasse lykke til de siste dagene, og håper dere får en fin fødselsopplevelse dere også!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og takk for en fin fødsels historie tross komplikasjonene med svangerskaps forgiftning...godt å høre at ting kan være harmonisk og fint selv om det ikke går etter boka!

Ønsker dere lykke til og håper du kommer deg bra etter forgiftningen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...