Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Ja,det gjør jeg.Jeg har bare en venninne som har vært såpass mye med mini at jeg lar henne passe han, og jeg betaler henne litt om hun passer han. Hun vil aldri ha, men jeg syntes det er rett.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Klart jeg ikke gjør, de skal være glade de får lov!!
M by M Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Nei. Sjelden jeg har barnevakt, men mine venninner syns det er supergøy å passe dattra mi, så de vil ikke ha noe uansett. Ellers er det stortsett søstra mi eller mamma som passer om det trengs. Broren min passet en gang og han forlangte betaling. Men han er superkjip og da... ;-) Eneste jeg har betalt er ste-søstra mi som går på vidregående og ikke har så mye penger. Og det er helt greit syns jeg. Hun har vel fått rundt 200 kr for en kveld.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Med vin, smykker eller annet hun blir glad for! Jeg vil ikke betale henne, -det er jo bare småpenger, men vise at jeg setter pris på det hun gjør for meg. Personlig synes jeg gaver er langt mer takknemlig!
Den drygaste Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 det kommer helt an på situasjonen. hvis det er en venninne som jeg må spørre betaler jeg, hvis hun spør så betaler jeg ikke.
petite fleur Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Nei. Kjøper heller noe godt hun kan spise og kanskje leier en film i stedet.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jeg ville ikke gjort det, men ville nok kjøpt en liten oppmerksomhet for å vise min takknemlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå