babysjuk82 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Siste dag her inne.2 trim i morgen,da e eg 12uka:-) va på kontroll idag.fikk ik hør hjertelydn.ska t jormora 9april.håpe eg får hør dn da. D som såre meg mest nå,e at faren e sint på meg.komme aldri t og glømme d blikke hans som va så sårt.eg har dåli samvitiet.men kunne ik ta abort bare pga hans sjyld. Fortalte eldsta mi at eg har baby i magen i dag.hun håper at d ble en gutt,hehe.eg og,har 3jenta så:-) lykke til jenter.ses på 2trimester:-)
ChellBell - har født! Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Gratulere med den magiske uken!! ) Det høres veldig leit ut den situasjonen du er med barnefaren - og vi er jo så spesielt såre og følsomme nå som gravide, så det kan ikke være lett for deg. Du skal nok se at han kommer seg og venner seg til tanken på å bli pappa igjen. Du må bare smøre deg litt med tålmodighet og gi han litt tid tror jeg. ) Vi sees snart på 2. tri! Påskeklem!
babysjuk82 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Ja,håper han tar ansvar ettehvert.blir litt rart at han tar sg av de andre unga,og ik denne liksom. 12uka..nå er d ingen vei tebake..og mindre sjangs for abort nå:-):-) påskeklem t dg og:-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hurra! Velkommen inn på 2.trimester. Så kjekt at alt har gått så bra etter en litt turbulent tur. God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå