Gå til innhold

Da har d kommet til min tur:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste dag her inne.2 trim i morgen,da e eg 12uka:-) va på kontroll idag.fikk ik hør hjertelydn.ska t jormora 9april.håpe eg får hør dn da. D som såre meg mest nå,e at faren e sint på meg.komme aldri t og glømme d blikke hans som va så sårt.eg har dåli samvitiet.men kunne ik ta abort bare pga hans sjyld. Fortalte eldsta mi at eg har baby i magen i dag.hun håper at d ble en gutt,hehe.eg og,har 3jenta så:-) lykke til jenter.ses på 2trimester:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med den magiske uken!! :o)

Det høres veldig leit ut den situasjonen du er med barnefaren - og vi er jo så spesielt såre og følsomme nå som gravide, så det kan ikke være lett for deg.

Du skal nok se at han kommer seg og venner seg til tanken på å bli pappa igjen. Du må bare smøre deg litt med tålmodighet og gi han litt tid tror jeg. :o)

Vi sees snart på 2. tri!

Påskeklem!

Skrevet

Ja,håper han tar ansvar ettehvert.blir litt rart at han tar sg av de andre unga,og ik denne liksom.

12uka..nå er d ingen vei tebake..og mindre sjangs for abort nå:-):-) påskeklem t dg og:-)

Skrevet

Hurra! Velkommen inn på 2.trimester. Så kjekt at alt har gått så bra etter en litt turbulent tur.

God påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...