klg,2 boys now:) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 jeg var på kurs igjenom jobb i går å vi fikk påskeegg av sjefen.å i dag morrest gikk lillemann i gangen å ble riktig så stille..(går ofte dit for å få bæsje i fred)så jeg ventet litt før jeg gikk ut dit.da jeg kom i gangen satt han med verdens største gliss og sjokis rundt hele munnen..satt å kosa seg med påske egget til mammaen sin han:)hehe sleipingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå