Gå til innhold

Hva kan man leve for i mnd alene med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i prosess hvor vi går fra hverandre, og jeg har regnet ut at jeg vil ha 6700 å leve for i mnd etter faste utg er bet. Har da også tatt med strøm og tlf/internett og månedskort. Har to barn på 5 og 2 år. Synes det er lite, men det går nok.. Bor i Oslo. Hva tror dere? Hva lever dere for i mnd og hvordan utskeielser har man "råd" til? Tenker på sånn som ekstra kos i helgen, kino etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har omtrent det samme igjen til det daglige, og det samme antall personer:) det går greit, men det blir ikke for mange utskeielser:)

Skrevet

Jeg har 5600,- pr mnd og har ei på 5.... men har du da tatt med bostøtte? Det må du jo søke, vettu!!!

Skrevet

Det er mye mer enn jeg klarer meg for i mnd ihvertfall!! Her har jeg vel maks 4000 til mat, klær, husholdning og utskeielser, ikke mye av de for å si det sånn, men er ingen som klager!! Så du burde klare deg mer enn fint med 6700 med mindre du er "dyr i drift" ;D

Skrevet

signerer lillema.

Skrevet

Jeg har to barn, og hadde det ikke vært for studielånet, ville vi ikke klart det! Med 4000 i mnd i fra lånekassen pluss os og sånt, har vi ca 6500 igjen til å leve for :o)

Skrevet

Det er faktisk en del, vær obs på en ting alle sammen, os gis vanligvis kun i 3 år, medmindre du er under utdanning el, uansett stopper den en dag pga tid eller barnas alder, da blir det trangere på de fleste av oss !! Legg opp økonomien så det ikke blir for stort sjokk den dagen dere ikke lengre får os, spes de som jobber ...

( men alt order seg, klarer oss vi som jobber uten os også ! selv om det er trangt innimellom..)

Skrevet

Har forøvrig også to barn, 3 og 4 år...

Skrevet

Ekstra kos i helgen?

Hvis du mener søt mat, så er det faktisk billigere å bli mett av noe søtt enn av noe sundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...