braveheart Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 har netopp fylt opp påskeegget til min lille frøken,men det ble jo alt for mye..hun blir 2år i mai og jeg la oppi;seigmenn,noen sjoko.egg,litt marsipan,smarties,dropseske,kjærlighet på pinne,tannbørste,liten juiceboks og hårpynt..hvor mye får deres barn oppi påskeegget(får de som er så små?)
NoDoubt Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Vi kommer til å gi påskeeggg hver dag fra skjærtorsdag. Bare få ting i hver dag.
trompetisten Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Er riktignok snart 2.5 år, men der er det litt smågodt, en eske med Smurf og Lego-politibil. Planen var også fargeblyanter, men fikk ikke plass i egget, så de har hun allerede fått
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Min blir 2 i juni og vi har egentlig lurt på å droppe påskeegg i år... vet jo ikke hva det er uansett... (ja jeg er dårlig mamma)
braveheart Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 hadde nok droppet det jeg også dersom hun ikke hadde vist hva det var.men hun har skikkelig store forventninger til å få d-da de også hadde det i barnehagen.synes det blir alt for mye søtt,men d ble bare sånn....
Jenny-penny Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 1 kindersjokolade 1 liten eske rosiner Litt Smarties 1 eske smurf 1 badekule som bruser i badevannet 1 såpebobler Hårspenner:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå