sirkelkatten Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Junior på 14 mnd skal overnatte borte for første gang nå i påsken, hos bestemor. Før jeg ble mor hadde jeg aldri tenkt meg at det skulle bli så vanskelig å sende barnet sitt fra seg, selv for bare en natt hos min egen mamma! Pleier det å gå bra første gangen, eller hvordan har det vært for dere? Han kjenner besteforeldrene sine kjempegodt og treffer de ukentlig.
Rekecabaret Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 det går helt sikkert kjempe fint:-) hvis han kjenner besteforeldrene sine godt kommer han sikkert til å kose seg masse, blir sikkert verre for deg enn han:) min gutt sov hos mormoren sin første gang når han var syv uker, og så har vi fortsatt med jevnlig overnatting hos både mormor og farmor etterhvert. han koser seg alltid masse. nå er han litt yngre enn din da men...
aprilspøk Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ta det helt med ro, det går nok kjempegreitt. Vår gutt overnattet første gang 3 mnd, og har ligget over flere netter etter det. Hos fire forskjellige også, men han "kjenner" de godt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå