Gå til innhold

barbere seg nedentil..andre som sliter?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff..nei nå gidder jeg ikke mer altså

jeg barberer bort litt hår med jevne mellomrom,jeg tar ikke mye..men tenkte jo jeg skulle ta litt da frem til fødselen så jeg slipper å føle meg kjempe hårete liksom,fjerner bare det verste.

Men nå er det veldig travelt da å stå i dusjen med den barberhøvelen,jeg klarer jo ikke å se noenting,så jeg må liksom bare famle meg frem,sist gang ble resultatet skikkelig skeivt og jævlig,hehe..

og jeg har jo ganske liten mage da,så lurer virkelig på hvordan de med skikkelig stor mage gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det er IKKE lett lengre! :) Sukk... Det er som du sier; man ser jo ingenting jo! :)

Skrevet

Jeg har heller ikke stor mage, men har gitt opp den jobben der.... hehe

Skrevet

la samboeren gjøre jobben, hihi;o)

Skrevet

Jippi..hehe jeg er ikke alene :-)

Skrevet

like greit det om en skal fixe på stasen og magen er i veien tihi;o) kan jo bli riktig så interessant...

Skrevet

bruker intimtrimmern vår jeg, nytter ikke å bruke høvlen lenger....skar meg så blodet rant sist, så ta får det bare vente fant jeg ut. gleder meg til å se musa mi igjen *ler*

Skrevet

Jeg har stor mage og liker ikke hår nedentil, så har til nå prøvd å fikse selv. Knota voldsomt for noen dager siden, akrobatiske tiltak for å komme rundt og bortimellom. Men da jeg kom ut av dusjen fikk jeg meg en god latter da jeg så i speilet; så ut som jeg hadde fått skabb, hårtuster med barberte flekker mellom... Nyyydelig ;)

Blir sambo sin jobb frem til fødsel!!

Skrevet

lite speil som står på en stol, og foten opp på stolen.. :P

Skrevet

Jeg har kjempemage, og har gitt opp barberingen, eller, nesten da :P

Skrevet

glattbarbering i blinde her - må stryke håndflaten over for å kjenne om jeg har hoppet over noen områder. den fine stripa som tidligere har vært der, måtte bare vike når magen ble større. er så vant til å barbere, så jeg klarer ikke å la det vokse heller. alt eller ingenting nå, og har gått for alt:)

Skrevet

Leter meg litt fram i blinde ;P sikkert ikke så pent men.. bedre enn en urskog ;P

Skrevet

Her og gjøres det i blinde. Forigang gav jeg opp, men nå har jeg gjort dette i så mange år at å skulle gro ut alt er litt ekkelt egentlig, har ikke hatt mye lyst til det.

Skrevet

Ligger i badekaret jeg, Har ikke sjans å gjøre det stående i dusjen. Men nå begynner det å bli tøft i badekaret og gitt..

Skrevet

Jeg slipper det problemet da jeg jevnlig går på klinikk og tar Brazilian wax. Det er kjempeherlig å slippe det stresset der, dessuten vokser håret mye senere ut igjen og blir helt mykt (slipper Buste-barte-pinn, hehe). Kan anbefales på det varmeste:-D

Skrevet

Aaaauuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

jeg får klippet bort det verste hehehe.. er jo ikke mulig å se noenting, så det tar tid og blir ikke fint i det hele tatt.. sambo har tilbudt seg å hjelpe, men hittil har det gått greit m saks. så får se de siste ukene nå.. vil ikke at tuppelura skal komme ut som et busketroll! hehhe..

Skrevet

Jeg klarer ikke å barbere meg, kommer ikke til med armene fordi magen er så stor. I går var jeg så lei av det lange buskaset at jeg satte meg på huk over et speil og klipte meg. Litt skummelt å klippe speilvendt der nede, og utrolig slitsomt å sitte sånn når man er høygravid. Men det gikk da på et vis, så nå er det i allefall kort, om ikke akkurat vakkert ;)

Skrevet

jeg hadde en fin sånn strek, veiviser.. men etter at maven kom mer å mer i veien endte den fine streken som ett skakkt lite komma tegn.

Går litt bedre nå, da jeg har skjerpa meg litt, teiper på en plasterbit for å beholde stripa, så føler jeg meg frem til resten.

fiffigt.

Nød lærer naken kvinne spinne.

Skrevet

Speil må til!! men gir snart opp likevel. Er ikke lett!!

Skrevet

Jeg har nå gitt opp det med barbering nedentil. Jeg prøvde og blødde som en gris etterpå og var sår og øm. Så rufsetufsa mi får være som den er når jeg føder. Tenker som så at de har sett så mange rufsetufser før at de gjør ikke noe av mi heller.

Skrevet

skjønner ikke helt a noen vil være glattbarbert ved fødsel.

Hva om du må sy?? Da kan du jo ikke barbere på en stund, og om ikke stingene klør nok, så får du utveksten på toppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...