Kirsebæra Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Enkelte syns Det norske Unge Mødre var ille? og atnoen av mødrene der var umodne? herregud, de mødrene i norske unge mødre er jo prakteksemplarer i forhold. disse jentene her er jo totalt likegyldige. ''tenåringer trenger mer søvn derfor legger jeg henne senere så hun ikke våkner før sent'' ''han må jo lære seg å spise selv en gang'' my god, ungen er bare 10 mnd.... det virker litt som om at dise mødrene er...hvilket ord kan jeg bruke? lite opplyst? ang mating...legging..bading og slike ting...
☆Anonymia☆ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 jeg fikk helt sjokk....etter å ha sett dette syns jeg søren meg ikke noen skal klage på de norske vertfall...
Sololight Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Helt utrolig at det går an. Jeg ville betraktet det som en barnevernssak om jeg hadde kjent noen som hadde det slik som enkelte av de i serien. HUFF!!!
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Helt sjokka her åg:@ Er lei av at unge mødre blir fremstil sånn, Jeg har faktisk rutiner osv. men de leter jo bare etter de dårlige eksemplarene:@ off nei måtte bare få ut frustrasjonen
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet om man kan se det på nett?? Finner det ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå