Gå til innhold

Bilder av rotte-barna våre! mohahaha..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihi! Spetakkel da! Du kan få komme å kose med de så mye du vil!

Skrevet

h...datteren din er superskjnn

ratkidsa..hmmmm

Skrevet

hm ja. hun er vakker. Jeg er ikke så glad i å legge ut bilder av henne på nett, så tok et der hun ikke er så lett gjenkjennelig. ;D

Skrevet

skjnner deg godt mht å legge ut bilder.men man ser likevel at det er ei nydelig jente..

Kanskje dårlig gjort mot ratkidsa, da??? de er jo gjenkjennelige..det har du ikke tenkt på...

hter småbarna Bjarmann og Schiller, eller???

Og DER --flashback til ungdomstiden...Dennis Schiller var jo sååå HOT.. Lillestrøm spilte stadig treningskamper i larvik, serru--for vi hadde en bane som var såå fin (før Kunstgresstidene...)

Skrevet

kjipe...

haha.. ja, jeg ville vel helst døpt dem bjarmann, lund, steffanutto og grodås. Det hadde nok derimot min Vål'enga gale kjæreste blitt litt snurt over, så det ble Castro, Cheguevara, Orvard og Harry isteden.

Ja, huff.. at jeg ikke tenkte på person-eh-rotte-vern også. Stakar, nå er dem jo på nett!!!

Skrevet

Synes de var søte jeg ;)

Broren min hadde rotter når han var mindre, og de er jo såå kosete noe av dem =)

Husker han hadde en som kom når han ropte, og spiste ut av munnviken hans, hehe =)

Skrevet

herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud så store dem var da...hjelpes!!

men de er søte på avstad syntes jeg.

Skrevet

Våre kommer om de blir "smattet" på for da vet de at det er godbit på gang. Hehe. :D Også er de vedig kosete ja. ;D

Skrevet

yep. han største veier 550 gram nå. Er ca 5 mnd gammel. :D

Skrevet

åååå jeg fikk faktisk lyst på en rotte nå..de var søte =)

Skrevet

Åååå, så skjønne=)

Vi hadde et par ørkenrotter, den var bare såååå kosete! Men de er jo mye mindre da! Hvilken er det der da? Sambo hadde en slik når han var liten, som het Otto=P Men han husker ikke hvilken rotte det er....

Søte altså!

Skrevet

Mamma1

Det er helt vanlig tamrotter. To er fra dyrebutikk og to er fra oppdretter. Vil helt klart foreslå at om man har lyst på rotter så kjøper man fra oppdretter. Det er stor forskjell på de. Måtte jobbe masse med å få dyrebutikkrottene tamme og enda er det langt igjen til de er like tamme som de fra oppdretter. Det er mange som kaller tamrotter for hetterotter. Men en hette-rotte er bare navnet på en markering. Altså at de har en brun hette på hodet. Vi har to blue berkshire og to black berkshire rotter. En er en dumbo rotte, det betyr at ørene er satt lenger ned på hodet en vanlig. :D

Kine

De er kjempesøte, men om du skal ha så må du skaffe deg 2 stykker. Ellers blir de ensomme og deprimerte, om du da ikke har den med deg i genseren hele dagen. De er flokkdyr og vil sove sammen hele tida!

Skrevet

skal ha en i lomma mi hele dagen..haha neida =)

nøyer meg med å se på dine jeg..=)

hadde nok ikke turt å hatt dem..hehe..=)

Skrevet

hehe.. ja, det er koselig å ha de i lomma da. Mine sitter ofte i lomma på hettegenseren og titter ut. ;D

Skrevet

LITEN rottegutt!?? Han var schwææær! :D Jeg har hatt to rottepuser jeg også. Emma og My. Og kjæresten min hadde Bell. Bell var stor og feit, men begge ruskesnuskene mine var bare søte og små :) Hetterotter alle tre.

Åhh... savner å ha koooserotte...:)

Skrevet

hahaha..ja han er svær! :D

Skrevet

Så store de var ;o) søt datter har du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...