janeymaleney(uke 39) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 av puppene mine! nå er det 17 dager siden min kjære lille Milla ble født, hun er jo verdens nydeligste! men når jeg ammer, og er ferdig, så er det noe seigt,hvitt ,litt som snått som ligger utenpå brystvorten min,og det er litt i munnen hennes også av og til. har spurt en del jordmødre,men de vet ikke hva det er for noe (!) tenkte på trøske (sopp) men tror ikke det er det heller... noen som har noe lignende opplevelser??? litt rart dette her...
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 melken som har "levret" seg?? hm.. har ikke opplevd slikt selv så jeg vet ikke.. håper du finner det ut da!
BitteLiten *har født* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Det er nok sikkert bare trøske. Prøv å smøre munnen hennes og puppen din med litt yogourt naturell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå