Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bekreftet i dag at gutten trenger briller. Vi får noe av kostnaden refundert, men vet ikke helt hvor mye. Noen som vet?

Noen som har tips til bra briller som holder godt og som sitter godt på? De kommer jo fort til å fly veggimellom og han er en aktiv krabat som er høyt og lavt konstant

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk briller til jenta når hu var 1 og et halv år.. har hatt dem et år..

Vi får også dekket (tror det gjelder om barnet sjeler) Hun har en snor rundt halsen/ hode som holder brillene på plass.. eller om hun *"mister" dem så henger de fremdeles rundt halsen..

Hun er også høyt og lavt.. Da hun starta med briller ville hun ikke ha dem mye på.. . Hun begynte med lapp behandlig samtidig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...