Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin på søndag 16.mars og er nå altså to dager på overtid. Jeg vet at dette er veldig vanlig, men holder på å bli sprø av å vente. Mannen min har vært i bilulykke og kan bidra med lite eller ingenting hjemme, så alt har falt på meg det siste halve året. Hus og heim og handicappet datter på 5 år. Jeg er så utrolig sliten, orker egentlig ingenting, men må tvinge meg selv. Håper bare at noe skjer snart!!! Måtte bare få ut et lite hjertesukk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alt faller på deg nå og du holder på å klikke så hjelper det vel ikke med en nyfødt i huset atpåtil..

Skrevet

Kroppen min blir ihvertfall lettere, og da også naturligvis lettere å ta seg av andre ting.

Skrevet

hoff, det hørtes ut som en tung situasjon. Har du ingen familie som kan være til hjelp?De fleste vet jo hvor tungt det er å være høygravid, og med mann og datter fra før som trenger omsorg er det ekstra tungt.

Håper du har noen å snakke med - er viktig å få luftet litt i slike situasjoner også.

Klem!

Skrevet

Høres tussig ut. Får håpe at det skjer noe snart da=) Lykke til med fødselen.

Skrevet

Hørtes ut som en trasig situasjon for deg nå. Håper noe skjer snart, og at mannen din snart kan være til hjelp igjen. Lykke til!!

Skrevet

teit anonym!

lykke til! sender deg litt *fødestøv*... uff, kan ikke være lett! jeg har vasket huset i dag, og det krever mye energi. har også en gutt på 1 år, så det er full rulle! men jeg har mannen min jeg da... han bidrar mye, så skjønner deg godt! håper det skjer snart!

Skrevet

uff og uff.Får oppe du får litt hjelp av venner og familie.Og at det blir litt bedre når den lille kommer ut.Har dere noen avlasning til datteren deres fra før?slik støttekontakt slik at du kan få et par timer i uken til og slappe av?

Skrevet

Sender en masse trøst herfra i allefall, huff, håper den lille bestemmer seg for å komme ut med en gang! =) Om du bor nært Trondheim kommer jeg gjerne og hjelper deg litt!

Mvh

Skrevet

masse lykke- og gode ønsker tanker herfra også! du får bare kommet deg gjennom, vi gjør somregel det. så har du bare oppgang fremover, tenk det:)

Skrevet

Jeg ønsker deg også masse lykke til, og krysser fingre for at fødselen snart setter igang. Skjønner godt at du er sliten stakkars. Og, jeg er helt enig med deg i at det er lettere når ungen er ute, en er sliten på en helt annen måte etter fødselen enn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...